Jump to content

Tiril

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Hmm ja, jeg får prøve å bli mer bevisst på venstresiden. Skal definitivt prøve disse oppvarmingsøvelsene neste "rumpedag" Takk for tips!
  2. Ja, jeg har prøvd kickbacks både på gulvet og i cablecross, men føler det er hamstring som løfter. Jeg prøver å stramme, men det er akkurat som musklene er død på den siden...
  3. Jeg har trent styrke i noen måneder nu og jeg begynner virkelig å like det. Jeg trener ben ca 3 ganger i uken og overkropp 2 ganger. Problemet mitt er at når jeg trener rumpa, så får jeg ikke kontakt med musklene i venstre rumpe. Har prøvd litt forskjellig for å prøve å komme i kontakt med oppvarmingsøvelser med fokus på rumpemusklene. Både når jeg trener begge samtidig og når jeg prøver å isolere, så vil ikke venstre være med. Enten er det forside lår eller hamstrings som gjør jobben. Har noen noe tips? Får til kontakt en sjelden gang, men den forsvinner fort. Kan også nevnes at jeg har vært danser(sluttet for ca 1 år siden) der jeg brukte høyre side mest og som da er grunnen til at jeg er sterkere på den siden. Håper noen sitter på noen lure svar her som kan hjelpe meg
×
×
  • Create New...