Gå til innhold

forsyner_seg_en_gang_til

Medlemmer
  • Innholdsteller

    21
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om forsyner_seg_en_gang_til

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei. Dag 1: Brystpress maskin 3x10 25 kg Nedtrekk 3x10 50kg Dips 3x8 Kroppsvekt Roing 3x10 50kg Hantelpress - 38kg - 36kg - 32kg 1x6 Nedtrekk underhånnsgrep 3x6 60 - 70 kg Dag 2: Kardio (romaskin 30 min - gange i oppoverbakke på mølla 15 min) Dag 3: Skulderpress maskin: 3x10 25kg Knebøy 5x5 80kg Sidehev kabler skuldre 3x10 8 - 10 kg Leg extensions: 3x20 45kg - til failure Dips skuldre - 3x6 kroppsvekt Liggende lår curl: 3x20 70kg - til failure Dag 4: Kardio (romaskin 30 min - gange i oppoverbakke på mølla 15 min) Dag 5: Brystpress maskin
  2. Sørgelig det hadde vært hvis hele gjengen var på McDonalds.
  3. Tar nå 5x5 reps på 70kg knebøy. Merker at dette egentlig går veldig greit. Men teknikken sitter ikke helt som støpt enda. Burde jeg måke på med 100kg med en gang eller må jeg vente til teknikken sitter?
  4. Leser for tiden en bok (Get serious, Dr. Brett Osborn) hvor det hevdes at lengre joggeturer ikke er gunstige mtp utvikling av styrke. Jeg har forstått det slik at for lange joggeturer mer eller mindre sliter ut kroppen på lang sikt. Det siktes her til marathon-løpere hvor den kjære forfatter kategoriserer disse som "jogging skeletons". Det understrekes istedet viktigheten av å trene styrke for å bygge muskler som igjen fører til en økt fettforbrenning som igjen fører til et større vekttap. Mer muskler - mer varme - mer kalorier brent jevnt over. Når det kommer til jogging så hevdes det man bør
×
×
  • Opprett ny...