Gå til innhold

Camblirfit

Medlemmer
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Camblirfit

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Camblirfit

    Vektplatå?

    Skal prøve å ligge på 1300 en periode. Må beklage, men jeg skjønner ikke helt hva du mener med setningen "Det jeg sier er at etter to uker er metabolic rate som følge av hormoner på normalt nivå, det går ikke an å reverse diette seg til høyere metabolic rate. Kjør det tilbake på maintenance etter to uker du er ferdig med diett." Mener du at jeg skal begynne å spise på vedlikehold rett etter diette, og at dette vil stabilisere seg etter to uker? Eller at jeg gradvis skal øke i to uker?
  2. Camblirfit

    Vektplatå?

    Takker for svar Ligger for tiden allerede på 1400, så da får jeg kutte ned til 1300, og se hvordan det går fremover. Hmm, så du mener jeg burde ligge på 1300 for alltid? Type reverse diet var for å sakte komme meg opp til å kunne spise ca 2000 kcal for å opprettholde vekten min.
  3. Camblirfit

    Vektplatå?

    Takk for gode svar til alle over! Kan vel først begynne med å si at jeg som sagt har fått tildelt en plan der jeg ligger på 1500 kcal per dag, og at dette før har funket. Jeg veier maten jeg spiser og spiser etter planen, derfor vet jeg at jeg ikke får i meg mer enn jeg skal. Steker ikke med smør, småspiser eller andre ting som kan føre til ekstra kcal. Kan vel også nevne at etter dietten, da jeg hadde "pause", spiste jeg oftest etter planen, bare ikke helt strict, og byttet på en del måltider. I tillegg skeiet jeg mer ut osv, uten å tenke like mye over det. (Dessverre vet jeg ikke nøyakt
  4. Tusentakk for svar, har tenkt det samme! Er jo vanskelig å få bort sett på lår og rumpe for en del jenter, og om alt fettet skal bort før jeg begynner å byge muskler blir vell rumpe bare flat? Men kan jeg liksom få fin form om jeg bygger muskler, selv om jeg har en del fett der? Oj skal jeg ligge i vedlikehold eller overskudd? Beklager mange dumme spm her, men er ny på dette med muskelbygging. Har så langt bare ligget å underskudd for å bli kvitt fett, så vet mest om det nå
  5. Har mistet en del fett på mage og hofter etter en stund på diett, og er fornøyd med fettprosenten her. På lårere og rumpa har jeg derimot litt fett igjen. Vanskelig å miste fett her altså! Har ikke mye muskler på rumpa (har trent styrke under dietten for å beholde muskelmasse, men har ligget på 1500 kcal så har ikke bygget mye akkurat.) Pga dette har jeg mistet litt fett på rumpe, men den har blitt litt flatere, sikkert fordi det ikke er nok muskler under? Uansett, enkelt forklart; det jeg lurer på er om jeg kan bygge muskler selv om jeg fortsatt har litt fett igjen? Har lest at rumpa bli
  6. Tusentakk for bra svar! Legger til en video her der jeg tar knebøy, noen som har innspill på teknikken? Ser i ettertid at jeg kanskje skyver hofta litt for mye fram på toppen? video-1459968950.mp4 video-1459969006.mp4
  7. Camblirfit

    Strongoby

    Noen her som følger strongbody dietten? Hadde vært spennende å ha følge andre som følger dietten og se hvordan det går osv!
  8. Hei, lurer på om noen av dere kan hjelpe meg! Følger for tiden en kostholdsplan og et treningsprogram der det er meningen jeg skal gå ned i fettprosent, men fremdeles øke litt i styrke og bygge muskler. Sliter veldig med kontakt i rumpa, til tross for at jeg både strekker ut og aktiverer rumpa før jeg begynner å trene. Prøver også å fokusere på rumpa under øvelsene, og "skvise" den mest mulig. Prøver å stramme opp rumpa men kommer ingen vei, mulig det er treningen som er feil.. Øvelsene jeg føler jeg sliten med er squats, markløft og hip thrust. Følte det gikk bedre før, men har i det sis
  9. hahaha ja, problemet er vel heller hvordan jeg skal klare å trappe opp i kcal igjen uten å legge på meg.. Ca hvor mange kcal trenger ei jente på 160, rundt 55-57kg som trener styrke 3 ganger i uka, pluss løper litt osv?
  10. Går for tiden på diett og har gjort det en stund. Ligger i underskudd for å minke fettprosenten samtidig som jeg trener styrke 3 ganger i uka + korte intervaller når jeg har tid. Føler ting går litt sakte, men ser likevel fremgang.. Tenker uansett å fortsette på dietten til jeg er fornøyd med fettprosenten min, tenker jeg må holde på hvertfall 3-4 uker til. Er ikke overvektig, men har litt ekstra fett jeg gjerne vil få vekk sånn jeg kan føle meg komfortabel i kroppen min osv, og slik det blir enklere å bygge muskler senere (Nå er målet først og fremst lavere fettprosent, deretter vedlikehold e
  11. Heihei, leste på fitnessbloggen at programmet nedenfor funker bra for å trene rumpa. Kan jeg trene dette 3 ganger i uka? Og kan jeg legge til øvelser for overkropp og kjøre det som et fullkroppsprogram, eller bør jeg dele det opp, og f.eks kjøre dette for rumpa 3 ganger i uka, også ha to dager der jeg trener overkropp? Fokuset er forresten på underkropp, ja. Men ønsker fortsatt å trene hele kroppen Lurer også på hva de mener med å gå ned 1 repetisjon per uke, helt ned til 3?
  12. Noen som kan se om dette høres ut som ett greit treningsprogram? Målet er å trene hele kroppen, med fokus på rumpe. Tok utgangspunkt i ett oppsett fra strongbody som er for hele kroppen, men la på litt ekstra for underkropp. Lurer også på hvor mange reps som er optimalt for volum? Har hørt at få reps er kun for styrke, og at for mange blir mer som kardio.. Mandag: knebøy 3x6-9 Amerikansk markløft 3x6-9 Pull ups 4sett Hip thrust 3x6-9 pull through 2x12-15 Militærpress 3x-5-8 Triceps pushdown 3x6-9 Pla
×
×
  • Opprett ny...