Gå til innhold

GoobyDoo

Medlemmer
  • Innholdsteller

    137
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

GoobyDoo vant dagen sist 9. oktober 2016

GoobyDoo hadde mest likt innhold!

Om GoobyDoo

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Du har sannsynligvis veid maten din tørr (f.eks. ris, noe som også er riktig i utgangspunktet), deretter har du beregnet kalorier utifra kalorier per 100g kokt matvare. Ris har jo f.eks. tre ganger så mye kalorier per 100g etter det er blitt kokt, fordi vann øker massen, men det er ikke kalorier i vann.
  2. Jeg må si meg uenig med deg her. 1230kg i single-ply er en stor prestasjon, men Blaine Sumner har løftet 1271kg totalt, og Blaine er ikke i nærheten av Ray Williams utstyrsfritt. Jeg lar meg ikke imponere lett av utstyrsløfting, i hovedsak fordi det er relativt få som holder på med det, sammelignet med utstyrsfritt. Du kan diskutere at Kjell Egil Bakkelund og Marte Elverum har gjort sitt, men Kjell Egil vant VM nærmest uten noen konkurranse. Verdensrekorden i -83kg m/ utstyr som Kjell hadde, ble slått av RYSIYEV Volodymyr, og uoffiselt av CASTILLO Jose. Marte har bra markløft og en solid
  3. En kombinasjon av ignoranse og en ekstrem trang fra de fleste i Norge til å konformere alle andre, rett og slett. Hele greia er et clusterfuck; fake natties reklamerer for ubrukelige supplementer for å få litt ekstra spenn og Ola Nordmann har verken peiling til å se hvem som bruker eller et etisk/moralsk perspektiv som faktisk gir mening. Det å være for kriminalisering av forbruk av anabole steroider, men alikevell støtte alkohol-/tobakkforbruk er jo mildt sagt latterlig. Du blir ikke stork, sterk og skummel av alkohol og tobakk, men du blir det av anabole steroider, så regjeringen k
  4. Alt av dietter fungerer fordi man ligger i et kaloriunderskudd. Kom på noe som gjør at du ligger i et kaloriunderskudd; ikke tving deg selv til å følge x- eller y-dietten.
  5. GoobyDoo

    Ryggtrening

    Ryggøvelser krever relativt lite tekniksk mestring før man kan begynne å løfte tungt på dem. Hvorfor skal du la være å trene andre muskelgrupper? Hva er det egentlig du spør om her?
  6. Definerer stramere, din satans jævel.
  7. I kombinasjon med carbloading på BCAA's så vil ansiktet ditt bli strammere. Hiv in litt ZMA for 40% bedre resultater.
  8. Svaret er veldig enkelt. Starting Strength har ikke nok volum som er nummer én faktor for å bygge muskler. Du må heller trene med 6-12 reps ved 60-75% av maksen din og 15-30 sett i uken per løft (knebøy, press, markløft). Baser treningsprogrammet ditt på baseøvelser, så kan du legge inn ekstra arbeid det du føler at du trenger det. Biceps, utside skuldre og mindre muskler kan trenes nesten hver dag og må nesten det for å få noe fremgang/forhindre krymping mellom økter.
  9. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine når jeg leser slike innlegg.
  10. Rart at ikke alle mennesker har ''lave'' T3-nivåer om det gjør at man har vansker for å gå ned i vekt? Da er jo kroppen ekstra god på spare på energilagrene som motvirker død?
  11. I så fall så kan man få behandling i Norge. Det skal ikke være nødvendig å bestille fra utlandet for noe som er helt vanlig. Mye billigere om man får resept av legen.
  12. Kjør på. Fuck opp hormonsystemet ditt fordi du ikke klarer å ta enkle grep som å spise litt annerledes og mosjonere 2-3 ganger i uken.
  13. Hvorfor i helvete er du her og spør da? Hvordan skal vi vite hvor mange kcal du skal spise for å gå opp i vekt, når vi ikke vet vekten, høyden, BMIen din eller aktivitetsnivået ditt? Finn en kalkulator og tell kaloriene du spiser. Spis mindre enn da du ble feit.
×
×
  • Opprett ny...