Jump to content

Gjeest_97

Members
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

About Gjeest_97

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gjeest_97

    Bulk

    Jente på 57kg her, 161cm. Etter å ha trent styrke en stund nå, skal jeg prøve å bulke denne vinteren for å se om jeg kan bygge mer muskler. Har lagt meg på 2200, og ligger på ca 120g protein. Hvordan bør jeg dele inn fetter og carbsa? Har ligget noen dager på 60g fett, og resten carbs. Er dette er grei måte å dele det inn? For mye eller for lite fett?
  2. Hvor mange kcal spiser egt bikinifitness jentene under diett?
  3. Åhh, men dette kan jeg altså gjøre noe med? Hvor lang tid vil det ta? Hvilke evt øvelser er det du mener jeg bør gjøre for å bli kvitt dette? Leste på nettsiden, men veldig mye info, kunne du skrevet ned i korte trett? Så om jeg blir "kvitt" problemet vil ikke rumpa se så "lang" ut på en måte? Hadde jo vært supert om det var noe jeg kunne gjøre!
  4. @Kjetil Larsen Bra dette ikke er uvanlig da isåfall, haha. Har lest inne på nettsiden, men ble litt komplisert lesing for min del, derfor har jeg et paar spørsmål.. -Du ser at jeg har det fra siden? Liksom at ryggraden er for rett? Eller er det noe du kan se bakenifra? -Påvirker dette bare hvordan jeg ser ut og går, eller også hvordan jeg trener? Merker lett at lår og har lett for å ta over for rumpa ut øvelser som hip thrust og knebøy, spesielt bakside lår og rygg tar over for rumpa i hip thrust. Har dette noe med saken å gjøre? -Det stod noe om at gluteus maximus blir nedprioritert, mener du da når jeg trener, sånn at jeg har vanskleigere for å trene denne musklene enn andre? -Sliter ikke med smerter i korsryggen, men er ofte stiv i nakkes osv, pluss jeg får ofte vondt på baksiden av låret ved knebøy (vanskelig å forklare), har dette noe med saken å gjøre? Haha ble mange spørsmål her, men ble nysgjerrig
  5. Tusentakk for bra svar @PlastBox, skal ta med dette videre! (får ikke til å svare på innlegg av en eller annen grunn)
  6. Hmm, kan dette fikses? Men hvordan ser du at jeg har det? Har det noe med formen på rumpa å gjøre, eller hvordan jeg står? Er er på en måte motsatt av "svai" i ryggen? Åhh dette høres skummelt ut, er dette vanlig?
  7. Oj, aldri hørt om dette før.. Kan du utdype litt hva posterior bekkenlift innebærer, og hvorfor jeg har det? Hva mener du med at setet peker nedover?
  8. Tusentakk for svar, et halvt år høres rimerligere ut Men vil du anbefale å ligge i underskudd for å oppnå en strammere stjert?
  9. uff, ser i ettertid at det jeg skrev kan høres litt dumt ut, og at det er lett å mistolke det.. Har ikke noe imot å bygge muskler over hele kroppen, poenget var vel heller at jeg ville fokuset skulle være på rumpa, da det er den jeg helst vil bygge. Men når du sier 3 år med dedikasjon på kjøkkenet, mener du da i form av diett/kostholdsplan? Eller bare det å spise sunt. Diett funker jo over en kortere periode, men ikke noe jeg kunne klart å følge i flere år. Men vil det virkelig ta så lang tid? Altså type 2-3 år? Vil jo egt bare få litt strørre og strammere rumpe
  10. Tuusentakk! Endelig det svaret jeg var ute etter. Dette høres veldig bra ut, så da "deffer" jeg framover, og begynner å "bulke" når jeg er fornøyd. Synes 1,95kg høres bra ut, jeg. Så får jeg trene hele kroppen også
  11. Åhh tusentakk for svar! Dette oppklarte litt Så det beste vil egt være å ligge i underskudd og trene hele kroppen samtidig, helt til jeg er fornøgt med fettprosenten min? Og når jeg er fornøgd så kan jeg begynne å "bulke"? Høres nok mye smartere ut å trene hele kroppen ja, vet jeg ikke akk blir en muskelbunt uansett, haha. Men om jeg trener hele kroppen, samtidig som jeg legger masse fokus på rumpe med både baseløft og isolasjonsøvelser, vil dette gi like bra effekt for rumpa som om jeg bare hadde trent den? Hvor lang tid tror du det tar før rumpa mi begynner å se litt strammere og mer OK ut? Forventer ikke å få som på bildene på null komme niks, men på ca 5 måneder må jeg vel se en forbedring?
  12. Haha ja, det er jo sant. Men om man som du sier ligger i overskudd, og trener bare rumpe, vil du da bare få muskler her? Du ser jo f.eks mange gutter med store bryst og armer, men supertynne bein. Ikke at dette er optimalt, men det er jo mulig?
  13. Vet ikke om du fortsatt er aktiv, men lå samboeren din i overskudd eller underskudd da hun gjorde dette? Haha.
  14. Ja det høres jo logisk ut.. Men kan jeg bygge muskler på rumpa selv om jeg har en del fett over? Er så mange meninger om dette at jeg blir helt forvirret, haha. Dersom jeg ønsker å forbedre kroppen min til la oss si Juli, noe som gir meg ca 5 måneder. Kunne jeg lagt meg litt i overskudd og trent masse rumpe i ca. 3 måneder, for deretter å "deffe" i 2 måneder? Vil dette gi meg resultater?
×
×
  • Create New...