Jump to content

Jeanette89

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About Jeanette89

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

780 profile views
  1. Fant de ikke,derfor skrev jeg nytt
  2. Finner de ikke,så prøvde igjen
  3. Ingen som har noen tips? 🤔
  4. Hei Jeg ønsker å få større lår og legger. Veier 60 kg å er 170. Ønsker å gå opp i vekt mens jeg bygger muskelmasse da gjerne på beina. Noen som har tips til hvordan jeg kan få til dette?
  5. Hei Jeg ønsker å få større lår og legger. Veier 60 kg å er 170. Ønsker å gå opp i vekt mens jeg bygger muskelmasse da gjerne på beina. Noen som har tips til hvordan jeg kan få til dette?
  6. Hei! Tenkte og begynne på Muntant mass. Noen som har erfaring med dette? Hvor mange scoops det er best å ta? Hvis jeg spiser greit med mat og tar dette etter trening da tenker jeg på styrke. Vil jeg da gå opp i vekt? Vil jo helst legge på meg mest muskler enn fett. Veier 60 kg og er 170 høy. Hvor mye kalorier og proteiner burde jeg få i meg om dagen for å øke i muskelmasse?
  7. Vet det at jeg ikke får i meg så mye kalorier hvertfall. Hehe neida hadde ikke regnet med å få det gratis heller
  8. Heihei. Jeg veier 59 kilo og er 170 høy. Ønsker å gå opp i vekt, trenger et kaloriinntak på 2500 så lurte på om noen kunne hjelpe meg med en matplan? Syns det er litt lettere og følge det. Tenkte også og begynne å trene styrketrening 3 ganger i uka. For å bygge muskler.
  9. Får gi det noen uker å se om det blir noe resultater da 😊
  10. Okei 😊 Men er det veldig viktig med de faste måltidene? Eller er det samma bare jeg får i meg det jeg skal ha i løpet av dagen
  11. Takk for svar Får prøve å kjøre på med styrketrening og et litt sunnere kosthold å få i meg godt med proteiner. Hvor mye proteiner burde jeg få i meg om dagen da? 120? Kanskje lurt å drikke en gainer rett etter trening også
  12. Takk for tips Jeg har ikke akkurat et sunt kosthold så det kan jeg ikke forsette med hvis jeg skal legge på meg. Vil gjerne gå opp i vekt mens jeg bygger muskler. Og hvilken mat må jeg spise da? Vet at hvis jeg ligger på 500 kal i overskudd legger jeg på meg. Vil ikke legge på meg masse fett å få cellulitter
  13. Som sagt er ny her så tenkte det var greit å poste det et i kosthold og i stryketrening ;-) Gjør jeg sikkert men er en grunn for jeg spør om noen kan hjelpe meg med en plan, usunn kost og lite mosjon funket ikke i lengda ;-) må vite hvilke matvarer jeg må spise og når.
×
×
  • Create New...