Gå til innhold

Tynnfeit1

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Tynnfeit1

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei, jeg bryr meg ikke så mye om vekt så det vet jeg ikke. Det er magen som er fokusområdet så det er der jeg har målt, stort sett. Jeg bryr meg lite om lår/rumpe/bryst/skuldre har blitt større om magen fortsatt er den samme, see? Jeg tenkte at jeg like så godt kan trene mer, etter jeg skrev det første innlegget. Påpeker frustrasjon i andre innlegget mitt
  2. Takk for langt og utfyllende svar - som stiller fler spørsmål. Du sier jeg skal ligge i kaloriunderskudd. Dette kan for meg være alt fra 1500 til 3000 kcal. I følge kalkulatorer skal jeg spise alt fra 2300-2900 kcal om dagen. Det er sånn omtrent det jeg har gjort hele treningsperioden og det gjør meg jo ekstra forvirret. En helt vanlig frokost-lunsj-middag-kveldsmat på norsk vis. Jeg trener nå opptil 6-7 ganger i uka, tung styrke - kardio 1 gang i uka. At jeg ser lite til ingen forandring til nå er så frustrerende atte f#tt# h#lv#tte. Angående dine 2 alternativer går je
  3. Hallais! Jeg er ny her så om jeg har postet i feil gruppe beklager det! Bare flytt posten. Mann 25 år, tynnfeit - altså. Jeg er 187 cm og +- 80kg. Jeg er (drit)tynn med en mage på 99cm omkrets. Tynne armer, tynne bein, smale skuldre. Jeg har trent styrke før og har grei teknikk på de aller fleste øvelser - har god kontakt med muskelen jeg trener. Har trent nå 4-5 ganger i uka i 3 mnd. Mark, bøy og benk er med. Fokuserer lite på biceps/triceps men heller de store gruppene. Det som da er gøy er at det er bare armene jeg og min samboer kan se forskjell på. :/ Jeg hater kardio over
×
×
  • Opprett ny...