Gå til innhold

idretterbra

Medlemmer
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om idretterbra

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Du gjør ingenting galt. Men du må bare akseptere at hvis du vil få ordnet opp i problemet kjapt, må du ned i vekt og da går også fettprosenten ned. Er et kaloriunderskudd som må til... Er nok bare det siste fettet som går vekk. Slik er det hos de fleste, også hos meg, men etter 1 måned med kontroll på kaloriene, nesten ingen raske karbohydrater og helt middels treningsmengde, merker jeg at fettet på leggene, låra og rumpa forsvinner sakte men sikkert. Det er disse stedene jeg har merket det mest på, og jeg vergret meg tidligere å slanke meg enda mer fordi jeg hadde allerede så tynne armer og
  2. Joa, men vil helst ha null fett på underkroppen så da må jeg nok i underskudd... @Marcus: de fleste syklister har tynne armer, akkurat som de er tynne ellers på kroppen. Når det er sagt kommer jeg til å trene armene etterpå og vil hvertfall få de opp til 35 cm.
  3. Var ikke meningen å fornærme deg eller noe sånt. Tok forresten nye mål nå: (kopierte malen din) Livet (ved navlen): 85cmRumpe (bredeste punkt): 97cmLegger: 39cmLår: 60cmOverarm: 29cm.... Skal definitivt trene armer, bryst og skuldre i fremtida. Ser også at magemusklene mine har kommet tydligere etter 2 uker på diett, har nok litt hud der altså, bare mer på legger og lår. Hvor mange cm kan jeg forvente å miste rundt lår og legger? Er det stor forskjell på 60 cm vs 55 cm, 39 cm vs 35 cm og 97 cm vs 90 cm? Noen eksempler?
  4. Gigantiske er de nok ikke nei, men fremdeles litt større enn hva jeg skulle ønsket. Det er spesielt rumpa som stikker ut som plager meg, da jeg absolutt ikke liker å se sånn ut, samme hva andre tenker. Det er nok ikke tung benbygning som du sier, her må jeg nok ned i fettprosent og da står det vel på tålmodigheten min da... har egentlig bra definisjon og er ikke slapp, men det ekstra fettlaget ødelegger helheten så det vil jeg ha vekk. Jeg får vel bare være positiv og fortsette, så får jeg komme med tilbakemelding om noen uker.
  5. Tror ikke det... kondisjon skal gi strammere kropp og så lenge du spiser nok vil du ikke miste alle musklene dine av kondisjon. Kom tilbake når du sykler 38 timer i uka for å forberede deg til ett 3 ukersritt i sykkel
  6. Neida, svaret ditt var blant de bedre dét. Men det samme bør vel gjelde for meg når jeg prøver å bli kvitt fettet på de stedene der jeg sliter, som det gjør for andre individer flest som å bli kvitt magefettet? Greia er bare at jeg har slitt med det så lenge, og har trent utrolig mye og spist bra uten at noe har hjulpet, det har blitt en tung greie mentalt som du sikkert skjønner. Så jeg vet rett og slett ikke om jeg bare må ganske lavt ned i vekt pga. min kroppsbygning, og unngå å kjøpe smågodt til 100 kr som jeg gjorde mer enn et par ganger i 2015, eller om underkropp alltid vil være større
  7. Hei, når jeg var barn var jeg lett og tynn av natur, veide i underkant av 50 kilo når jeg var 11 år og jeg er en 9 år eldre gutt nå. De neste årene etter det satt jeg på pcen 80% av tiden mens jeg spiste mer chips, snop og store middagsporsjoner osv. Gikk sakte men sikkert opp i vekt og når jeg var 18 år viste vekten 100 kg (184 cm på den tiden). Jeg bestemte meg for å kjøpe en sykkel og på 3 måneder gikk jeg ned 5 kg, til tross for at jeg ikke visste noe om kosthold. Så gikk jeg ned ytterligere 20 kg, og de rundt meg synes jeg var normal/tynn nok nå, så jeg fortsatte å trene men spise normal
×
×
  • Opprett ny...