Gå til innhold

Ballstothewall

Medlemmer
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Ballstothewall

  1. For all del ikke slutt med joggeturer om du liker dem! Det er bare sunt og godt for både lunger og hjerte. Men du bør jo passe på å få inn styrke i tillegg selvfølgelig. Vil ikke si at løping er negativt for veltnedgang så lenge det ikke hår utover evt styrketrening. Som sagt bør du altså ha mest fokust på å bygge muskler. Liten morsom quote til slutt: "If you look like shit and only lose weight you'll just look like a smaller shit"
  2. Hvis du tror du dør av å inkludere meieriprodukter og frukt i kostholdet tror jeg du bør revurdere infokildene dine...
  3. Å miste 32 kg på 3-4 er alvorlig ja. Jeg vil tro at ettersom du gikk så mye ned i vekt, og da egentlig var en set point på 80 har du et stort energiminus i kroppen. Det kan forklare det at vekta ikke vil flytte seg oppover selv om du spiser mye. Kroppen har rett og slett mye å reparere av muskel og fettvev. Du legger altså ikke på deg på utsiden enda siden dette er nedprioritert. Det er altså min teori. Derfor må jeg dessverre sprekke bobla di, men du har nok ingen skyhøy forbrenning, det er bare rett og slett at kroppen din krever mer mat en periode, og når du når din mest sannsynlige set poi
  4. Hei! Ja jeg skjønner det er vanskelig å gå opp i vekt. Det er jo ikke noe magisk med gainers annet enn at det er ekstra kalorier, så hvis du drikker de må de jo få deg i et overskudd ved at du allerede spiser nok til å ligge i pluss. Jeg husker det var demotiverende selv, spise og spise dag inn dag ut kanskje over lenger perioder uten særlig resultat, men gainsa kom etterhvert, det handler om å holde det konstant, ingen unnskyldninger. Nå vet jeg ikke hvorfor du har så lav vekt som du har enten det er vekttap ved sykdom eller at du er naturlig tynn, men om det er det siste, er det forskning so
  5. Du har en bmi på rundt 15 noe som er alvorlig lavt, men det er du sikkert klar over ettersom du prøver å gå opp i vekt. Har selv drevet å klatrer oppover vektstigen og kan si at ting som gainer shakes og matvarer med mye subt fett hjalp meg. Også, ikke vær redd for å spise carbs! De vil hjelpe deg når du løfter på gymmet eller løper enn hva du trener (vil anbefale at det meste er styrke ettersom du skal opp i vekt). Det som også hjalp meg var å spise med en gang jeg sto opp. Om jeg ble sulten utover morgenen spiste jeg mer. Spiste skolematpakka mi, kom hjem kanskje tidlig og spiste lunsj 2 ell
  6. Det er ingen fasit på hva du må spise for å legge på deg muskler, men du kan selvfølgelig ta den mer "sunne" veien (sier "sunne" fordi sunt er relativt". Finn ut ditt kaloribehov, for så hvilken makrofordeling du vil ha også kan du bygge opp kostholdet på proteinkilder som: egg, fisk, kylling, cottage cheese, melk, mager biff, svin. Karbohydratkilder som: havregryn, grovbrød, brun ris, fullkornspasta, poteter og søtpoteter. Fettkilder som: nøtter, nøttesmør, avokado, olivenolje, fet fisk og frø. Spis også variert med grønt og ta kosttilskudd om nødvendig. Husk at du skal opp i vekt, så ik
  7. Hei! Når det gjelder opp og ned i vekt er det som du sikkert har hørt kalorier inn mot kalorier ut det går i. Vil du opp i vekt trenger du ikke gjøre det vanskeligere enn å se hva du spiser til vanlig, juster dette med 500 kalorier ekstra. Om du ikke går opp/går for mye opp justerer du deretter. Du kan også suppelere med diverse weight gainers eller legge til kaloririke og næringsrike matvarer i kostholdet som nøtter, nøttesmør, avokado, olivenolje og fet fisk. Du kan også legge inn sjokomelk etter treningsøkta, som bygger muskler!
  8. Hei! Din BMI ut ifra høyde og vekt er 20,8. Dette er i nedre delen av normalvektig, så jeg vil sterkt fraråde deg å gå ned i vekt, men heller fokusere på å bli sterkere og legge på deg muskelmasse. Er ingen makroekspert så skal ikke uttale meg på dette området, men om en spisedag har noe å si for vektoppgang kommer ann på kostholdet som en helhet. Om du har god oversikt og spiser fornuftig i ukedagene vil nok ikke å skeie ut utgjøre noen forskjell. Det kommer selvfølgelig ann på hvordan spisedager du har da. Du har typ " dytte ned så mye dritt som mulig for nå er det lov" -spisedag o
  9. Tips: Kok dem kvelden før, det gjør jeg
  10. *spiser rå egg* *blir kvalm og får hodepine* *skyller på proteinpulver*
×
×
  • Opprett ny...