Jump to content

Kurten

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About Kurten

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Har fått mange gode tips og svar her! Tusen takk for all hjelpen. Setter stor pris på dette!
  2. Men bør jeg heller kjør mindre øvelser med flere reps da? Trodde alt over 12 var utholdenhet jeg, eller er det bare bro-science? Jeg passer på at jeg gjør øvelsen ordentlig, uten noe form for juks. Har også hatt de som jobber der til å se på. Også er det en 10KG plate + 2,5KG plate på hver side - så det blir totalt 25KG da. Og da tar jeg armen helt opp, og heeeeelt ned. Albuene ligger alltid inntil kroppen.
  3. Ja, jeg trener jo Rygg og Biceps hver 3 dag/økt.. Det siste avsnittet der, er det ikke slikt: "Drag Curl" du snakker om da? Hvordan ville du satt opp øvelsene på biceps til meg da?
  4. Veier lite? Hmm, spise mere da Til biceps har jeg Hammercurl - Først 2 sett med litt enke vekter 10-12 reps, etterfulgt av 2 sett med tyngre vekter, 5 reps + EZ-Bar smalt grep 5 sett med alt over 5 reps Konsentrasjonscurl 3x12 Dragcurl med vanlig stang + øvelse for bakside arm i pausen 5x12+ Bicepscurl i apparat med forskjellige varianter DETTE er sikkert for mye?
  5. Jeg prøver å trene ganske tungt ja. Jeg spiser kanskje ikke MYE sunnere, men jeg spiser MYE mere av type kylling, karbonadedeig, pasta, ris...
  6. Har trent i 3 år +/- ca(ikke alltid jevnt) - så noe har jeg sikkert gjort feil (har vært dårlig på kosthold før, forbedret meg mye de siste måneder) Trener 5 dager i uka(kanskje jeg skal begynne å trene flere, evt. noen rolige økter - liker meg godt på trening), hvor jeg følger et program som ser slikt ut: Dag 1: Bryst, Skuldre og Triceps Dag 2: Rygg og Biceps Dag 3: Bein og Mage .. Også på dag 4 så kjører jeg Dag 1, også neste dag osv osv.. Høyde: 177 CM Vekt: 66KG Omkrets på biceps når armen henger ned: 30CM Omkrets på biceps når jeg strammer med armen oppover: 33CM - Så jeg tror ikke jeg er en av dem som tror de har små, men har store - de ser veldig små ut syns jeg selv..
  7. Her vil vell belte hjelpe meg litt? Også med tanke på tekikk og forebygge skader? Snakker da om et slikt belte: http://www.bestbelts.net/Powerlifting-Belts/Athlete.aspx Syns det blir litt skummelt nå når jeg er oppe på 110KG i mark med tanke på å skade/ødelegge ryggen
  8. Vil rack pull hjelpe til å gå opp i vekter på vanlig markløft?
  9. Hei, har et spørsmål til dere! Hvilke biceps øvelser anbefaler dere at jeg gjør, for å få størrelse på de?(evt både biceps og triceps) Jeg ser såvidt at det er noe muskel på mine. Tar 15KG på hver side med EZ-stang(så totalt 30KG) så det burde vell være litt størrelse på de, eller? Noen tips her??
  10. Det er den varianten hvor stanga starter lengre opp en gulvet. Man har ikke like mye bøy i bena, så man brukere mere ryggen tror jeg(?) Ser den heter rack pull. Hvilken bør jeg da bruke? Rack pull eller vanlig deadlift? Eller kan jeg kjøre begge eller bytte på?
  11. Hva er forskjellen på vanlige Markløft og DENNE TYPEN Hvilken burde jeg bruke, evt bytte på/eller begge etter hverandre?
  12. Jeg kan vell si at jeg har vært veldig "flink" med å bytte programmer ofte. Jeg har vell ikke gitt et spesielt program noe god tid heller da .. Men jeg får vell bare kjøre igang med Fyrstikkprogrammet, og ser hvordan det går! Hvor lenge kan et slikt program evt. kjøres? Er heller ikke spesielt flink mtp. kosthold. Skal prøve å holde meg unna sukker og spise MYE mat. Hva med noe i denne duren program:
  13. Hm, ja jeg skjønner Da har jeg også sett litt på Fyrstikkprogrammet som ligger ute her på Fitnessbloggen, men vil du heller anbefale meg og bruke RYP og følge Grunnprogrammet der i 6 uker istedet?
  14. Mye svar og mye som gjør meg forvirret her. Har sett litt på Greyskull LP, men ser at det er treninger 3 dager i uka med bare 1-2 øvelser hver dag?! Kan det stemme, eller ser jeg feil?
×
×
  • Create New...