Gå til innhold

bnbn

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. 7 uker synes jeg ikke er så lang tid. kondisen bedrer seg sakte. ikke merket noe særlig frammgang på en mnd tid. Litt opp og ned, er vel dagsformen, men ingen målbare resultater ihvertfall. Trent lite før, så har kanskje ikke altfor bra grunnlag. men for de fleste er dette programmet gjennomførtbart. Trener mest intervaller 4x3 hvor jeg går i stigning og flatt etterpå og gerilja variasjoner med løp 20 sek 10 av i 4 min og aktiv pause 3 min og gjentar ganger 3 Burde ikke dette være en effektiv måte og økw kondisen
  2. Har sett forskjellige nybegynnerprogrammer for å bedre kondisen. Starter gjerne med 1 min jogg å gå noen min. Dette er jo greit, men etter 7 uker skal du ifølge programmet jogge i 20 min? Hvor realistisk er dette? trent en del uker, men er lagt ifra jogge 20 min altså
  3. Hei Har begynt å trene på mølle. Ikke trent siden ungdommen og er nå blitt 37 år. Veier 96kilo og er 190 høySynes formen var skrekkelig dårlig.kan max jogge 2 min med en puls på ca 173, med 9kmt 0 grader stigning. Trente intevall med hastighet 5,5 i 8 graders stigning. puls rundt 165 på 2 minsenkte farten til 5 kmt og 0 grader stigning for nedtrapping. puls rundt 135 etter 4 min.Siste intervaller kom ikke pulsen ned under 140 på nedtrappingen. Gjorde dette 4 ganger. Er dette normalt. Synes jeg henger etter så veldig. Ønsker å høre andres erfaringer fra de startet.
×
×
  • Opprett ny...