Jump to content

loveinspiration

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About loveinspiration

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeg skal være i ayia napa i tre uker, men hotellet jeg skal på har ikke treningsrom/senter. Vet dere om noen hotel hvor vi kan trene selv om man ikke er gjest? Eller eventuelt treningssenter? Skal bo på Kaos Apartments og håper det er noe i nærheten
  2. Jeg fikk omgangssyke Igår og spiste dermed 600 kalorier mindre enn vanlig i tillegg til at jeg kastet opp. Idag har jeg spist helt likt som vanlig, mén har bare ligget på sofaen i hele dag, ingen bevegelse... vanligvis trener jeg hver dag og er nå redd for å gå opp i vekt. Går man opp i vekt av å ha en dag uten bevegelse eller hva? Fikk ikke trent Igår og selvsagt heller ikke idag
  3. Kjæresten min irriterer seg over at jeg spiser litt lite og er veldig sunn. Han fordrar ''ikke slanke'' jenter. Dette irriterer meg forde han snakker som at jeg kan fore meg med pizza hver dag uten å legge på meg. Hva synes dere gutter om jenter som takker nei til mat, snop osv? Dette er noe som irriterer meg .. Har heller ingen spiseforstyrrelse, men jeg må være forsiktig viss jeg skal holde formen.
  4. Hei :-) jeg teller kalorier sånn hver dag. Jeg lever på 1300-1600 for dagen. Jeg er ganske slank, veier 52kg og er 168cm. Hva syntes du egentlig om det ? Altså du som gutt. Lurer ofte på hva dere syntes om at noen jenter er ekstrem forsiktig med kosthold pga kroppen. :-) ( mener du det er en spiseforstyrrelse?) selv syntes jeg ikke det, forde jeg velger dette frivillig for å kunne holde den figuren jeg har. Hva mener du/dere om dette?
  5. Hei :-) Jeg har lenge visst om denne nettsiden,men har selv ikke prøvd den ut endå. Jeg treng gjerne litt hjelp og det blir litt mye å skrive, men håper noen kan ta seg tid til å lese! Jeg er en jente på 19 år som er 1,67cm høy og veier ca 53kg. For noen år tilbake trente jeg styrke og kondisjon nesten hver dag og veide 62kg.Etter en stund kuttet jeg ut treningen og satte meg selv på diett og gikk ned nesten 10kg. Jeg har vært i perioder der forbrenningen er helt normal og jeg kan spise 2000 kal om dagen uten at det gjør utslag. Men i lengden så er mesteparten av tiden diettnivå. Jeg lever på alt ifra 1100-1300 kalorier om dagen. Og det har jeg gjort i litt over to år! Selv om jeg ikke trener har jeg en helt normal dag, men trener altså ikke. Jeg vet også at det ikke har med lavt stoffskifte og gjøre og har heller ikke mangel av noen matvarer/ mineraler eller vitaminer. Med tanke på vekten min så har jeg jo lite muskler,men kan dette ha så mye å si? Jeg er helt normal velslank og jeg må spise såpass lite og sunt for å holde vekten. Har heller ikke noe form for spiseforstyrrelse, men jeg trives rett og slett så mye med denne vekten at jeg velger å spise lite fremfor å gå opp i vekt. (Mener ikke å virke selvgod, men sånn tenker jeg). Har dere noen tips til hva jeg eventuelt kan gjøre for å kunne oppnå å kunne spise mer? Uten å måtte kun trene. De gangene jeg har trent merker jeg ingen forskjell. Har hatt det i lange perioder, men ingen forskjell på forbrenningen. Og de gangene jeg har trent styrke i perioder , har det endt med at buksene mine blir for trange. Viss det er slik at trening er eneste veien til å oppnå høyere energiforbruk/mer mat , hva trening kan jeg gå for og unngå økning i muskelmasse osv? (vil ikke opp i muskelmasse forde då blir buksene for små og jeg blir misfornøyd). Så enkelt og greit, hva trening kan være tilpasset til en som vil holde seg slank og ikke gå opp i vekt? Syntes det er veldig kjedelig at musklene mine reagerer så fort på styrketrening og jeg mister motivasjon, med dette mener jeg at det ender med at jeg bare føler meg større. Vet godt at det er mange andre som kansje sitter å tenker på det samme… Ser frem til gode svar no :-)
×
×
  • Create New...