Jump to content

Fitsoon

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Fitsoon

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hei, har puttet meg selv i en litt klissete situasjon. Har en venninne som jeg er ganske nær, og vi har litt av en "det som er mitt er også ditt" forhold. For noen uker siden kjøpte jeg en treningsprogram, som for meg er ganske dyrt. Igår mens vi snakket om trening, nevnte jeg guiden og sa at hun kunne få den av meg. I tillegg til guiden så har man en bruker på nettsiden, med personlig passord osv. Ga henne alt, men nå angrer jeg. Både med tanke på at jeg brukte langt tid på å finne en passende treningsprogram selv, og at det ikke er rettferdig ovenfor den som har laget den (og alle andre som må betale for det ellers). Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Sitter med en rar følelse av at jeg ikke burde ha gjort det, og lurer på om jeg enten skal bytte passord og få henne logga ut, eller fortelle henne det som det er (noe som også føles rart, da penger og slikt aldri har vært noe mellom oss)... eller bare la være å gjøre noe som helst? edit: altså har ikke noe imot om hun kjøper det selv, da det er mest rettferdig
  2. Jeg har det som kalles "ectomorph" kroppstype og har lest flere steder at at pausen mellom hvert sett burde være minst 2 minutter. Har da kjøpt en plan laget av en personligtrener, og der står det for eksempel 60 sekunder mellom noen av øvelsene. Burde jeg bare bruke 2 minutter istedet for 1 minutt?
  3. Takk! Det var en uvanlig billig pris på 1 kg! http://gymgrossisten.no/whey-80
  4. Har prøvd 100% whey sjokolade fra proteinfabrikken før og kunne absolutt ikke venne meg til den fæle smaken. Sett på denne her og bestilt smaksprøve av den https://myrevolution.no/proteinpulver-ernaering/proteinpulver/myoprotein-600g-mocca-chocolate Men har dere prøvd noen gode (både i smak og virkning) proteinpulver som også er rimelige i pris, dere kan anbefale?
  5. Hadde timen før dette, men takk likevel! Fikk avklart en del ting som jeg har tatt med meg videre
  6. Hei! Nå til uka skal jeg ha en halvtimers konsultasjon med en personlig trener, og jeg lurer på hva jeg skal spørre om? Det er en gratis konsultasjon for "de som er interesserte i hva en personlig trener kan gjøre for dem". Tenker da at jeg må ha noen spørsmål klart, sånn at jeg kan gjøre mest mulig av tiden jeg har, men vet ikke helt hva. Har trent før, mens for det meste kardio og intervalltrening med kroppsvekt og noe vekt. Har vært borte fra trening i 1 1/2 år, og har de siste ukene begynt med trening med vekter 3 ganger i uka. Målet mitt er å gå opp i vekt og øke muskelmasse. Tenker å spørre henne om planen jeg bruker passer bra, evnt. hva jeg burde gjøre annerledes for å oppnå best mulig resultater. Hva tenker dere det er best å stille spm om? Noe dere selv kunne ha fått mye nytte av når dere først startet med styrketrening? Jente, 20
  7. sist måned lagde jeg mål om at jeg skulle opp min. 2kg på tre måneder, men den siste måneden har jeg MISTA 2kg jeg har lest en god del om hvordan man kan spise mer for å gå opp i vekt, ogs selv om jeg prøver å spise mer enn det appetitten min sier jeg orker, ser det ikke ut til å være nok. Jeg spiser generelt næringsrikt mat,men restirkterer meg ikke for mat og godsaker dersom jeg "crave it". Trener 4-5 ganger i uka, 2-3styrke og 1-2 kondisjon+ sykler fra og til skolen 35 min til sammen.Hva skal jeg gjøre? Å si "bare spis mer" er mye lettere enn å faktisk gjøre det, og selv om jeg prøver er det ikke hver dag jeg spiser nok. er atten, veier ca 47.5 nå og 164 høy
×
×
  • Create New...