Jump to content

Marggy

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Marggy

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 07/30/1998

Profile Information

  • Gender
    Kvinne
  • Interests
    fitness og vektløfting

Recent Profile Visitors

847 profile views
  1. Fikk coach gjennom teamet, så er i full gang Kommer til å ta tid, men det går
  2. Var på en 2mnd diett på senhøsten, midten av oktober til midten av desember. Så er rundt 5 uker siden diettslutt.Jeg gikk fra å veie 63/64kg til 54kg på 2mnd. Det var stor påkjenning for hodet, men likte resultatet. De to første ukene av maintainance gikk veldig bra, hadde 3/4 cheatmeals. De to neste ukene mistet jeg det helt, hadde 2/3 store spisedager, proppet i meg alt jeg klarte. Det resulterte i å gå fra 54kg til 59kg på 5 uker. Det var enda tyngre for holdet og kroppsbildet. Føler meg ufyselig, vekta ser ut til å ha lagt seg på magen. Hater meg selv for at jeg lot dette skje med kroppen, men ingen vits å angre nå. Vil ikke gå ned ytterligere i vekt jevt over da jeg skal på diett i april/mai, men vil ha vekk magen. Trenger desperat råd til hvordan kroppsbildet kan bli bedre og hvordan jeg kan få vekk "magevekten" fort. Noen som har noen råd eller erfaringer med dette?
  3. Marggy

    Hvilket belte?

    Takk for svar! Nå lærte jeg noe nytt. Problemet er bare at jeg ikke kjenner noen på min egen størrelse som trener med belte.
  4. Marggy

    Hvilket belte?

    Takk for svar! Trenger jevnt kjernemuskulaturen, så nå trenger jeg bare "en liten dytt". Hahah uffda, skal huske på det
  5. Marggy

    Hvilket belte?

    Idoit var veldig barnlig å si? Og ikke minst offensive. Jeg er ikke idoit hvis jeg ønsker å forbedre meg? Var kanskje skrevet litt idiot skrevet, men ville få det frem. Ikke noe hjelp å få fra deg nei. Så unødvendig å blande seg
  6. Sist jeg var på trening fikk jeg beskjed av en bekjent om å kjøpe meg treningsbelte/løftebelte. Jeg løfter nå så tungt at jeg begynner å bli bekymret for ryggen. Jeg vil løfte tyngre, så å gå ned til lavere vekter er uaktuelt. Så derfor blir det belte Jeg har ikke peil på åssen belte jeg skal ha. Ser mange bruker fra gasp. Trenger jo et belte som passer til meg. Derfor vil jeg høre med noen med erfaring:) Er rundt 160cm høy og i underkant av 70cm rundt livet. Har noen noe forslag, innspill og råd?
  7. Er kvinne, 17år. Trente programmet 2-3 dager i uken. Trente ikke dette programmet lenge, var vel 6mnd. Jeg passer også på å øke i øvelsene, slik at jeg skal gjøre progresjon. Det er ingenting galt i programmet, absolutt ikke. Men det var kjedelig med så få øvelser. Ønsker et bredere program, med flere øvelser, og da som fokuserer mer spesifikt på muskelgrupper, f.eks. rumpe, mage osv.
  8. Har prøvd et program som fokuserte på baseøvelser: Dag A Dag B Knebøy 5x3 Knebøy 5x3 Benkpress 5x3 Benkpress 5x3 Chins/pull ups 3x8 Markløft 5x3 Ellers har jeg trent det jeg vil, da programmet ble for kjedelig. Føler at jeg har blitt gradvis sterkere, men føler ikke noen stor muskelvekst, eller nedgang i fettprosent. Spiser kun rent, og derav ganske sunt. Men jeg tror jeg spiser mer enn nødvendig. Tenker jeg ligger på 2000-2500kcal dagen.
  9. Hei alle sammen! Skal gå rett på sak Har trent seriøst i 2år nå, og elsker trening. Men føler det er noe som mangler. Føler ingen særlig fremgang, hverken styrke eller utseende. Har selvfølgelig hatt fremgang på de to årene, men ikke den jeg ønsker. Derfor lurer jeg på om noen vet om noen eller som lager effektive treningsprogram. For å bli sterkere og få ned fettprosent. Kan oppgi vekt osv. om nødvendig.
×
×
  • Create New...