Gå til innhold

Fit4lifegirl

Medlemmer
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Fit4lifegirl

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Tusen takk for velutfyllende svar Skal bestille meg en time, selv om jeg føler meg litt hypokonder
  2. Jeg har faktisk slitt lenge med en unormal følelse av å være sliten og slapp. Hvordan tester de for diabetes hos legen? Blodprøve?
  3. Spiser vel høvelig balansert. Følger ingen plan eller telle kcal/makroer. Jeg har aldri blitt testet for diabetes, burde jeg kanskje gjøre det?
  4. Okey, som tittelen sier: jeg er ALLTID tørst. Jeg føler jeg kan drikke og drikke uten å få slukket tørsten skikkelig. Jeg tror jeg drikker for mye ettersom jeg lett kan tisse flere ganger i timen. I tillegg blir jeg veldig kald hvis jeg drikker kalde drikker, og må da drikke te for å få varmen igjen. Det skal sies at jeg ikke er spesielt glad i rent vann så det går mye i kullsyre og funlight. I tillegg salter jeg maten mye. Jeg drikker også ganske ekstreme mengder urtete hver dag, ofte opp til 10 kopper. Kan noen "hacke" dette problemet mitt? Hva bør jeg gjøre - spise mindre salt? Tvinge
  5. Takk for svar begge to Er det nødvendig med noe ekstra protein i forbindelse med trening? Eller går det fint å bare spise en frukt, feks? Hører så mye om blodsukkerkrasj osv Edit: er feks BCAA bortkastet penger?
  6. Jeg har fryktelig dårlige rutiner på maten i løpet av en dag. Ender lett med å hoppe over frokost, spise for stor lunsj også blir det bare surr resten av dagen med mye søtsug, sjokolade osv ... Noen som kan hjelpe meg litt på vei? Målet mitt er egentlig bare å ligge på vedlikehold, rundt 2000 kcal per dag, men makroer og slikt har jeg kontroll på selv, det jeg trenger hjelp til er hva jeg skal spise når. Hører så mye om biorytme, lite karb på dagtid, mye karb til kvelds, spise før trening, ikke spise før trening ... Har problemer med fordøyelsen, så det meste av frukt og melkeprodukter gjør me
  7. Takk for svar, dere Jeg vil vel generelt si at jeg har et problem med karbohydrater. Jeg klarer liksom ikke å stoppe når det kommer til hvit ris, poteter og frukt (spesielt bananer). Skjønner ikke hva som er greia. Skal også nevnes at jeg sliter mye med fordøyelsen. Kanskje jeg bør legge om til en mer fettrik kost og kutte ned på karbohydrater? Føler meg ofte ekstremt trøtt, oppblåst og dårlig etter et måltid med mye karb .. Kanskje @Therese har noen svar? (du virker flink)
  8. Fit4lifegirl

    Hvit ris

    Hei, Jeg har et spørsmål ang. karb-kilder. Jeg har cøliaki, så må holde meg unna gluten. Derfor går det mest i poteter, søtpoteter og hvit ris av karb-kilder. Men jeg merker at jeg har et slags "avhengighetsforhold" til hvit ris. Når jeg først spiser det (med protein/fett, selvsagt) så klarer jeg ikke å stoppe. Det trigger bare i gang lysten på mer og mer. Er det noen som vet hva dette kan komme av? Jeg ligger ikke i underskudd på kalorier, så det er ikke årsaken. Bør jeg bare prøve å vende meg av min avhengighet og heller bytte til andre kilder? På forhånd, takk
×
×
  • Opprett ny...