Gå til innhold

Karoline.eng

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Omdømmeaktivitet

  1. Like
    Karoline.eng ga poeng til Øyvind84 i Tanker rundt treningsprogram   
    Ja, det er bare å prøve  Både Stronglifts og Starting Strength legger vel opp til at markløft skal være etter bøy, og hvis du først har tatt 5x5 i bøy for så å gå over til 5x5 i mark, så har du allerede tatt deg kraftig ut på bøyen, og det er større sjanser for skader når du tar markløft.
    Husker jeg rett, så har man vel både 5x5 3x5 og 1x5 i Starting Strength?
     
    Jeg var selv skeptisk til 1x5, men det gir meg resultater
  2. Like
    Karoline.eng ga poeng til Jellyfishbrain i Hvordan få store muskler   
    Fantastisk at det er salg på den da! 
    Da havner den i posten om ikke lenge. 
  3. Like
    Karoline.eng fikk poeng fra Øyvind84 i Tanker rundt treningsprogram   
    Okei! Kanskje jeg burde prøve det selv.. har en tendens til å fort bli overbelastet av markløft og få forskjellige småskader! Denne så jo egentlig veldig bra ut! 
  4. Like
    Karoline.eng fikk poeng fra Jellyfishbrain i Hvordan få store muskler   
    Hei! Vil ikke anbefale deg å trene cardio før en styrkeøkt. Da forbrenner du den energien og kaloriene du ellers ville brukt til å bygge muskler! Det kan være her problemet ditt ligger... Fordel kondisjon og styrketrening på forskjellige dager, og pass på å få i deg nok næring (Viktig med karbohydrat og protein etter styrketrening) gjennom mat, før du tenker på å ta kosttilskudd. Sliter du med å få i deg nok eller riktig mat, kan en proteinshake/proteinbar etter økten være en ide!
×
×
  • Opprett ny...