Gå til innhold

Karoline.eng

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

1 følger

Om Karoline.eng

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Noen som har smakt/brukt proteinfabrikken sin meal-rp med jordbærsmak? Har selv brukt sjokolade og har lyst å prøve jordbær, men frykter denne er kvalmende.... noen som har erfaring? https://www.proteinfabrikken.no/proteinfabrikken/11203/meal-rp-måltidserstatter-1200g-jordbær-proteinfabrikken#.WA89wfmLTZY
  2. Okei! Kanskje jeg burde prøve det selv.. har en tendens til å fort bli overbelastet av markløft og få forskjellige småskader! Denne så jo egentlig veldig bra ut!
  3. Hvorfor kjører du bare 1x5 i markløft og ikke 5x5 som i de andre baseøvelsene?
  4. Jeg har selv brukt denne proteinshaken med vann, og synes smaken er god! https://www.proteinfabrikken.no/Kosttilskudd/Proteinpulver/Myseprotein/100-pcnt-Whey-Protein-1000g-Sjokolade-Proteinfabrikken11089-p0000001775 men her er det opp til hver enkelt hva man synes er godt:) Før en styrkeøkt pleier jeg å jogge ca 5-7minutter på mølla for å bli varm i hele kroppen, deretter tar jeg et par sett med lette løft i den øvelsen jeg skal gjøre fungerer bra for meg ihvertfall!
  5. Hei! Vil ikke anbefale deg å trene cardio før en styrkeøkt. Da forbrenner du den energien og kaloriene du ellers ville brukt til å bygge muskler! Det kan være her problemet ditt ligger... Fordel kondisjon og styrketrening på forskjellige dager, og pass på å få i deg nok næring (Viktig med karbohydrat og protein etter styrketrening) gjennom mat, før du tenker på å ta kosttilskudd. Sliter du med å få i deg nok eller riktig mat, kan en proteinshake/proteinbar etter økten være en ide!
×
×
  • Opprett ny...