Gå til innhold

hbjornev

Medlemmer
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om hbjornev

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Jeg blir aldri helt enig med meg selv om hva jeg mener om havregrøt, og når jeg evt. bør spise det. Næringsrikt og mettende, ja. Men en høy andel karbo. Er det kanskje nettopp det kroppen behøver etter en god treningsøkt?
  2. Ah! Takk for gode råd! Da kjører jeg på videre, med tyngre vekter!
  3. Jeg er i 6. uke av det 8 uker lange nybegynnerprogrammet for styrketrening som er anbefalt her på bloggen. Hva nå? Hvilket program anbefales etterpå? Jeg har da hatt god effekt av programmet, og merker fremgang både på gymmet og foran speilet. Men altså... Hva nå? Rutene er på vei frem, men langt fra perfekte. Litt muffinmage og lovehandles fortsatt. 163 cm, 55,7 kg.
  4. Ja, det er vel en form for intervalljogging jeg har drevet med. 4 min. Rask jogging/løping, tre minutter rask gåing x 4. Takk for råd! Da fortsetter jeg med intervall-løping for å piske fettet bort. Kanskje kortere og mer intense intervaller, som du foreslår!
  5. Jeg har som mål å bli kvitt overflødig fett. Bli stram og muskuløs. Jeg har jogget en god del de siste ukene, og også drevet styrketrening hjemme. Nå har jeg meldt meg inn på treningssenter, og tenker å gå løs på nybegynnerprogrammet i styrketrening som bloggen her anbefaler. Spørsmålet mitt nå er; hvor viktig er det å drive kondisjonstrening i tillegg; forutsatt at jeg har et godt, sunt kosthold? Vil kosthold og styrketrening i seg selv være nok til å få fettforbrenningen skikkelig i gang? BMI 22,6 nå. 59,3 kilo, 163 høy.
×
×
  • Opprett ny...