Gå til innhold

Anonymh

Medlemmer
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Anonymh

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Anonymh

    Ernæringshjelp

    Hei og tusen takk for et utfyllende svar! At paelo krever planlegging er ingen problem ettersom jeg alltid kjører matplan planlagt flere dager i forveien. Jeg tror paelo dietten ville passet meg bra, ettersom jeg foretrekker varm mat og derfor er vant med mealprepping. Eneste som har gjort meg usikker er at jeg er altfor glad i frukt med mye karbo (feks. kiwi) og vil gjerne spise mer enn 115g karbohydrater. Men da har jeg kanskje misforstått paeolo litt, og forvekslet det noe med lavkarbo? Jeg er ei jente på 169, veier 56kg, og tilbringer store deler av dagen i aktivitet. I gjennomsnitt g
  2. Anonymh

    Ernæringshjelp

    Hei! Takk for svar. Det var veldig lite fett, skal ikke paleo bestå hovedsakelig av fett? Er det noen bodybuildere på paleo diett som har en anbefalt fordeling?
  3. Anonymh

    Ernæringshjelp

    Etter å ha sett vedlagte dokumentar i går kveld (link nederst i innlegget), fikk jeg et stort ønske om å kutte ut raffinert sukker i kostholdet mitt og kun spise ekte mat. Er det slik at paleo dietten er den som gir flest fordeler? Tenker da både innvendig og utvendig. Jeg er likevel ganske skeptisk på paleo, ettersom det er så mye fett. Er vel 50% av energien som skal komme fra fett, vil ikke det kunne føre til hjerte og karsykdommer? En annen ting som irriterer meg er at jeg ikke finner noen anbefalt mengde gram av de forskjellige macroene. De fleste sier at de velger paleo for
  4. Hei og takk for svar! Jeg er fult klar over at musklene brytes ned på trening, jeg har også plassert hviledagene mine på mandag og fredag - slik at det ikke går mer enn tre dager på rad. Når det er sagt så har jeg ikke hørt at det er noen fare å trene setemuskulaturen daglig (avhengig av hvor mye den blir belastet, men som du leste over her har belastningen vært for lett). Jeg har også et strengt kosthold for best mulig restitusjon.
  5. Okei, da kjører jeg det samme programmet men med økt belastning. Tusen takk for hjelpen!
  6. Hei og takk for svar! Nå har det seg slik at jeg gjerne skulle vært landslagutøver i glute bridge dersom det var en ting, men jeg setter likevel pris på veiledende råd. Jeg skal øke belastningen og ligge på 5x5 eller 4x8. Utenom hipthrust trener jeg hamstring ved å varme opp med strake markløft, og tar også vanlige markløft når jeg trener rygg. Dersom jeg fortsetter å pumpe ræv fem ganger i uka, men gjør om til 4x8 eller 5x5, tror du det vil være en effektiv måte å gi resultatene som er ønsket? Evt andre øvelser jeg må legge til?
×
×
  • Opprett ny...