Jump to content

Kat_92

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Det stort sett mett mellom måltidene. Enkelte dager er jeg fryktelig sulten når jeg våkner, men ellers er blir jeg sulten rundt de tidene jeg vanligvis spiser.
  2. Har vurdert om jeg skal øke kaloriinntak sakte opp igjen, men det skjedde ikke stort da jeg lå høyt på kalorier heller og derfor usikker på om det gir den effekten jeg ønsker. Slik ser makroen ut sånn omtrentlig nå: P: 120g K: 140g F: 30g de dagene jeg trener styrke P: 120g K: 40g F: 55g på kardio/hviledager
  3. Har hatt dette kcal-inntaket ca to uker nå. Startet på 2000, og har justert ned 200 kcal ca annenhver uke da vekten ikke endret seg. Har gått ned 1 kg siden jeg startet for 6 uker siden. Så den har stått stille i 5 uker.. Veier meg ca en gang i uka. Hadde en lavere vekt (rett under 57) en dag, men er oppe igjen til rett under 58 nå, tross ingen ekstra mat. "Håpte" det var pågrunn av stress, men nå er jeg ferdig med eksamen så det har ikke gitt utslag i hvertfall
  4. Tusen takk for svar! Nå har jeg en ganske stillesittende hverdag da jeg er student, men jeg prøver å bevege meg mye når jeg kan og legger inn turer de dagene jeg vet det blir mye sitting. Jeg spiser ingenting utenom de faste måltidene mine. Har fulgt en kostholdsplan i rundt 5-6 uker nå hvor jeg veier alt jeg spiser (utenom grønnsaker), men vekten har likevel ikke endret seg. Hadde ikke regnet med den skulle gjøre det de første 10 dagene da jeg lå veldig høyt, men den har fremdeles ikke endret seg tross kutt i maten..
  5. Hei! Jeg har nå lagt i kaloriunderskudd noen uker, men ser likevel ingen endring på vekten. Startet på 2100 kalorier for å få opp forbrenningen og har gradvis kuttet da det ikke har skjedd store endringer. Ligger nå på ca. 1150-1200 på hvile/kardiodager og 1350-1400 på styrkedager (4 per uker). Lavdagene ligger jeg litt høyere på fett og lavere på karbs enn ellers. Proteininntak det samme. Trener som sagt 4 ganger i uka, hvor jeg alltid avslutter styrkeøktene med 30 min kardio. Har også 1-2 intervalløkter i uken, og går en del turer. Er 163 høy og veier ca. 58. Noen som har ide til hva som kan være årsaken til at vekten ikke endrer seg?
×
×
  • Create New...