Gå til innhold

markonan

Medlemmer
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om markonan

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Jeg personlig har hatt en tur på fylla der jeg drakk 0.5 liter whisky og et måltid på den lokale burgersjappa. Jeg gjorde dette for det sosiale og fordi jeg fikk et "yolo" øyeblikk. Utenom dette har jeg fulgt strikt. Jeg vet ikke ditt utgangspunkt, men når det kommer til meg selv var jeg såpass stor at jeg ikke har trengt noe oppkarbingsdager. jeg vurderer å ta 2 karbohydrat måltider i løpet av den gjenværende tiden, vi får se på motivasjon og dagsformen når den tid kommer
  2. Vekta er ca 95. jeg har tatt av totalt 16 kg. Men det beste jeg begynte å gjøre etter råd fra folk her på forumet var og bruke andre måter å måle framgang på enn vekt, forandringen i kroppen er massiv. Treningen har også ført til stor framgang. Så bruk av målebånd er meget motiverende! Jeg har nå 4 uker igjen. Da skal jeg ta meg en pause fra psmf, gradvis legge meg på et høyere inntak av mat for å reparere metabolismen. Alt i alt er jeg meget fornøyd med framgangen Bare kom med spørsmål hvis det er noe du lurer på. Lykke til !
  3. @filla Når det kommer til grønnsaker så skal man opp i rimelig store mengder for å overskride dagsdosen på psmf. Jeg må lage meg mos av flere typer for å nå mine makroer. Eksempelvis: Blomkål, 2.3 karbs. så du må spise 700 gram blomkål for å komme opp til 16 gram karbsbrokkoli, 2 gram karbs. 1 kg blir 20 gram karbs.Ruccola, 2 karbs. 1 kg blir 20 gram karbsagurk, 1.7 karbs. 1 kg blir 17 gram karbsspinat, 0.7 karbs. 3 kg blir ca 20 gram karbsTorsk, 0 gram karbs og 0.7 gram fett. spis masse! Nå kjører jeg selv denne dietten ganske strengt og dette er ikke noe jeg råder andre til å gjøre, jeg vil
  4. ` Kaloriunderskudd er kaloriunderskudd. større underskudd vil resultere i et større vekttap. At min hvileforbrenning reduseres med 8-10% er irrelevant når jeg går på ca 60-70% kaloriunderskudd. 60-70% høres jo veldig høyt ut, men husk at den maten jeg spiste for 6-7 uker siden, som la seg rett i "lageret", kommer nå til nytte
  5. Oppdatering: Da har vekten droppet til 100.5 kg. Jeg har begynt å ta mål på kroppen som har gitt meg en positiv opplevelse. Samtidig er jeg nede på ca 10g karbo, 150-170g prot og 15g fett. Kcal er varierende fra 600pr dag til 1100pr dag. Jeg trener 3-4 dager i uke, 45-60 min pr gang. Samtidig har jeg gått bort i fra tanken på at jeg skal leve på lhcf etter denne kuren. Jeg vil heller ha et kontrollert mat inntak etter tallerken modellen, trene mye og prøve å få drømmekroppen om noen år. Men først skal jeg ned til 85kg! 7 uker og 3 dager igjen eller 15kg vektnedgang før jeg gir m
  6. Tusen takk for alle svar. Jeg vil se nærmere på bøkene du refererer til BadWolf Jeg fortsetter på psmf i noen uker til for å se hvordan kroppen reagerer. Jeg vil oppdatere framgang i denne posten ved anledning.
  7. Samsons: Takker for konstruktivt svar! Jeg vet jeg går i et meget stort energiunderskudd. Men etter alt jeg har lest så er ikke psmf noe farlig for meg å gjennomføre i 2-3 måneder. Og jeg tar alle dine gode råd med meg i verktøysekken. Men jeg har et spørsmål til "sult" modus. Vil ikke kroppen "gi opp" og kaste av meg litt mer fett ? Jeg er ikke fysiker, kjemiker eller nærings ekspert men kroppen kan jo ikke opprettholde en masse som jeg har ved å spise det jeg spiser ? Hvordan tror du jeg ville reagere på 1500-1700 kcal igjennom et LHCF program ? Grunnen til at jeg spør om lavkarbo er fordi
  8. Hei! Dette blir min første post! Jeg har lest mye på forumet føre jeg poster, men finner ikke noe som passer akkurat til mitt spørsmål i min situasjon. Håper derfor på en positiv inngang på forumet. til mitt problem: Jeg har den siste tiden(3 ukene) gått på psmf. Følger oppsettet strikt med tanke på maten. Jeg har en jobb som gjør at jeg blir mye sittestillende foran en dataskjerm. I løpet av en arbeidsdag vil jeg si at jeg sitter i 5-6 timer og går 2-3 timer. De første 2 ukene av dietten trente jeg ikke i det hele tatt. Den siste halvannen uken(er på uke 4) så har jeg trent annenhver
×
×
  • Opprett ny...