Jump to content

Bringberri

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Bringberri last won the day on February 22 2016

Bringberri had the most liked content!

1 Follower

About Bringberri

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Gender
    Kvinne

Recent Profile Visitors

592 profile views
  1. Tusen takk for et supert svar👍👏👌😊 men kan jeg begynne å trene nå med en gang eller skal jeg vente noen dager?
  2. Slik så den ut dagen etter..ser litt hoven å missfarga ut?
  3. Men jeg ser like skeiv ut med armene ned😁 Klarer ikke å rette meg opp pga ryggen... Ikke at det gjør så vondt nå, men den er helt spent...
  4. Kjenner det midt på i begge sider nede i korsryggen...men virker som jeg har hovna opp å er mer støl oppover langs venstre side...😁 Men det bilde blir vel litt speilvendt, heller mot høyre👍
  5. Hvilken opptrening? Jeg fikk vondt i ryggen for noen mnd siden etter markløft også, var da hos kiropraktor å han mente jeg hAdde en skjevstilling der før løftet... Hadde 4 timer... Ble bra igjen,. Mn kan fortsatt kjenne at d er noe rusk der i ene siden av korsryggen innimellom. Det er bedre i dag, værken har gått over i rygg å mage... Men går jeg oppe for lenge (10 min) så knyter ryggen seg i alle ender føler jeg å den er fortsatt skjev, men ikke den samme smerten lengre... Burde jeg ta det med ro en stund? Gå mest mulig? Jobber med de minste i bhg tror ikke jeg klarer d i morgen👎🏻
  6. Var på trening i dag, kasta med en 8 kgs medisinball som jeg forøvrig har gjort lenge... Tok i mot langt nede eller på en side da jeg fikk vondt i ryggen... Å nå er d skikkelig vondt... Funker ikke med ibux og paracett, ryggen ser helt skjev ut og har hovna opp nede i korsryggen, ca midt på... Er det en strekk? Klarer å bøye meg å slik da, kjenner ikke noe neover i bein eller sånt. føler det er vondt fremme i magen også.. Blæææ... Bær jeg bevege meg mye? Går det fort over? Noen med erfaring?😊 Går som ei krykke...😜
  7. Kanskje teit spm men når veit jeg at jeg har mobilitet nok?
  8. Oi.. her tok det av:) Fint med litt engaskjement... jeg er ganske stiv både i sete og lår.. hadde noe timer med pt for over et år siden å da var det en del uttøying på planen... strekker jeg ut baksidelår er det latterlig lite jdg klarer å bøye meg frem med rett rygg å det er VONDT... ;)fikk beskjed om å ikke gå for langt ned i knebøy for da vippa bekkenet(?) Nå fødte jeg barn nr 3 for 6 mnd siden men føler at jeg har en sterk kjernemuskelatur... har trent mange år, men ikke markløft før nå fordi det har virka så vanskelig.. har gjort mye strake mark da....
  9. Kan nok stemme at jeg har stramme hamstrings ja;) sikkert hofteleddsbøyer også... men har du noen gode tips til uttøying av desse? Gjøre det før hver økt eller vente md markløft til det er bedre? Ja skal slutte med det på toppen,haha;)
  10. Tusen takk for svar:) puh... mye greier med denna markløften:p får prøve så hardt jeg kan;)
  11. Kan noen se, er jeg helt på jordet? ser ut som jeg kniper litt vell masse på toppen der kanskje??
  12. Takk for tips:) Mente ikke lite fett, men at litt fett er bra... men igjen,aner ikke hvor mye som er bra for meg? Jeg fikk målt fett% på en vekt de har på elixia, syns det var skremmende høyt? syns ikke jeg ser tykk ut,men har litt ekstra på mage, rompe, armer og ja..litt overalt?haha:)
  13. Jeg har trent en del år både styrke å kondis men ikke noe spesielt målretta og litt i rykk å napp.(kukerundtsyndrom)?=) Nå har jeg begynt med pt timer å har et mål om å gå ned i vekt, fett% å få mer definerte muskler.. Trening er bare gøy, men sliter litt med maten... Trenger noen forslag til måltidsoppsett som kan passe for meg? Hva jeg burde spise til frokost,lunsj middag, kvelds osv... Veit at det er bra med mye protein, litt fett å lite karbs,men syns det er vanskelig å lage midddager å tilpasse alt når jeg i tilegg har 2 små barn...Er så lettvindt med det som går raskt å er lett å lage. Orker ikke å drive å veie maten å slik,det blir litt voldsomt... Såe..... noen med peil som har noen gode måltid å anbefale for å få meg fitt til sommeren..??? Vekt: 72,3 Høyde: 174 Fett% 35(!) Trener styrke med pt 2 ganger i uka, skal prøve å få til 1 gang styrke til + litt kondis? =)
×
×
  • Create New...