Jump to content

Pernille91

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Er det noen her som har noen sausoppskrifter som de vil dele? Som også kan fungere som gode fettkilder? Har problemer med å få i meg nok fett. Blir en del avokado, men er en smule allergisk mot denne frukten så blir ikke så bra for meg å kun spise dette. etterlengter noen gode oppskrifter på sauser. Håper noen har noen på lager:hungry:
  2. så det du sier er at det er bedre å ligge i et kcal underskudd og trene styrke? no cardio? Mye forskjellige meninger om hva som funker og ikke tydligvis. Jeg vil bare ned i fettprosent, mens jeg bevarer muskelmasse jeg. Og vet ikke helt hvor jeg skal begynne egentlig. Hvordan bli ripped liksom. Søker råd her ettersom jeg ikke har penger til å bruke på noe coach osv som mange gjør.
  3. Ja liker også å kunne spise mer og evt trene mer bra at vekta går nedover men for min del er jeg ikke så opptatt av at vekta mi skal gå nedover. Vil egentlig bare bli kvitt overflødig fett og beholde mest mulig muskler. Vil få vekk fettet slik at musklene kommer mer synlig frem. For øyeblikket trener jeg 0 kondisjon. liker å kunne konsentrere meg om styrken en periode og evt legge til kondisjon osv senere. Derfor jeg spør hva som lønner seg for å kutte på selve fettprosenten
  4. Okei så jeg kan fint gå ned i fettprosent ved å ligge på 2000 kcal+ med 1-2 HIIT økter? Vil jo helst ikke kutte ned på maten, så høres jo egentlig bare digg ut! har tidligere gått ned i fettprosent ved å spise 1400 kcal + - med kondisjonsøkter og styrke, men det var en ganske hard periode som varte 2 måneder og da var jeg helt ferdig. Hadde heller ikke mye til muskler da og mistet også Sikkert det lille jeg hadde etter de to månedene
  5. Jeg lurte på hvordan folk her inne går inn for å få lavere fettprosent evt etter en periode med kun styrke og mye mat? Legger dere til kondisjonsøkter? eller kuttet ned på maten? Eller begge deler? Hvor lang tid burde man sette av for å feks kutte fra 22% kroppsfett til 15%?
  6. Jeg vil bygge muskler og er klar over at vekten evt vil gå opp og at fettprosenten min ikke vil gå ned, men er det mulig å holde den stabil?. Jeg har ikke sååå mye muskler nå at jeg kan tenke på å redusere fettprosent og se markert ut. Dette er noe jeg tenkte å prøve på mot sommeren. Jeg vil derfor spise ordentlig og nok mat for at jeg skal få mer muskler. Poenget mitt var at jeg ikke vil ødelegge treningen min ved og fråtse i meg drittmat. Jeg har ikke helt forstått hva det innebærer og ha slike dager hvor man spiser mindre og hva det evt gjør med kroppen. Så tenkte rett og slett og bare prøve det ut. Noe som ikke gikk fult så bra.
  7. Nå har det seg slik at jeg har trent en stund. Trives veldig godt med det og spiser bra mat i forhold til treningen min og begynner å se smålig til resultater. Jeg vil bygge litt muskler foresten. Har lest her inne på forumet at folk har det de kaller for hviledag og spiser mindre mat enn det de gjør når de trener. Hvorfor det? Denne såkalte hviledagen med mindre mat skulle jeg da eksperimentere med i dag og endte med at jeg spiste 1 crossaint med sjokolade, 1 kanelbolle pluss 1 solskinnsbolle fra narvesen, 6 brødskiver med ost og skinke og en liten skål havregryn med banan. Assa til nå! klokken er 15:30 bare og dette var vel det jeg kan kalle lunchen min, hjelp! hva skjedde her? Har spist og trent bra hele uken også kommer dagen hvor jeg ikke trener og jeg sprekker til tusen. Jeg er skuffet og sint på meg selv. Føler jeg ødela alt etter de 3 bollene. Kroppen min bare skrek etter mer og vips så var det gjort. Hvor mye har jeg ødelagt nå? følte meg 10 kg tyngre med en gang. Nå føler jeg at treningen min i går var bortkasta:(
×
×
  • Create New...