Jump to content

Michael karlsen

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Okei men det høres bra ut, Tusen takk for svar
  2. Hei er startet med styrketrening og følger et program en kompis av meg hadde, men greia er at jeg trener ikke for å bli stor men litt mere fit enn det jeg er nå Treningsprogrammet går over 4 dager der jeg trener forskjellige muskelgrupper ver dag Tar 3 set på 10 reps på vær øvelse der jeg har såpass med vekter at jeg akkurat klarer siste løftet Men har lest litt og lurer på om det er lurt å trene med mye vekt og lite reps eller nogenlunde ok vekt og masse reps? Viss det er noen andre som har et bra trenings program så tar jeg gjerne imot det
  3. Hei er startet med styrketrening og følger et program en kompis av meg hadde, men greia er at jeg trener ikke for å bli stor men litt mere fit enn det jeg er nå Treningsprogrammet går over 4 dager der jeg trener forskjellige muskelgrupper ver dag Tar 3 set på 10 reps på vær øvelse der jeg har såpass med vekter at jeg akkurat klarer siste løftet Men har lest litt og lurer på om det er lurt å trene med mye vekt og lite reps eller nogenlunde ok vekt og masse reps? Viss det er noen andre som har et bra trenings program så tar jeg gjerne imot det
×
×
  • Create New...