Jump to content

Ida89

Members
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

About Ida89

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/22/1989

Recent Profile Visitors

189 profile views
  1. Er hovedsakelig rygg, bekken og knær som ikke oppfører seg som før. Knirker og klikker og er litt "slantrete". Regner egentlig med at det skyldes manglende muskler for å støtte opp.
  2. I mars fikk jeg mitt første barn, Jacob. På grunn av bekkenløsning klarte jeg ikke trene i svangerskapet noe som merkes veldig nå. Jeg har forsøkt å komme meg tilbake i trening igjen, men syns dette er vanskelig nå som kroppen er så annerledes. Mitt mål er i første omgang å få en sterkere og strammere kropp, noe som er kjempeviktig med en liten en i hus som skal bæres rundt. Bekkenet er fortsatt ikke stabilisert seg helt og alt av ryggmuskler er så og si forsvunnet. Hovedfokus må derfor være å trene opp ryggen og muskler som støtter og stabilisierer bekkenet, men jeg ønsker å få med resten av kroppen også for en helhetlig trening. Ettersom familien er i fokus trenger jeg et treningsopplegg som ikke krever mer enn 3 økter i uken, sånn at det faktisk er realistisk å få til. Om noen har forslag til øvelser/treningsopplegg for å komme tilbake til trening og i form igjen hadde jeg vært evig takknemlig. - Ida
×
×
  • Create New...