Jump to content

Misie

Members
  • Content Count

    291
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Everything posted by Misie

  1. Takk for langt svar 😊 du har helt rett i at jeg har for mye volum på rumpe. Jeg er bare så redd for at den skal begynne å henge.. 😄 men skal begynne med færre reps og mer kg. Tror nok det er lurt ja 👍 Liker godt mark uansett da, men kanskje ikke den beste øvelsen for rumpe nei. ☺
  2. Er ganske så støl dagen etter. Men du har nok rett, det fungerer nok uansett 😊 takk for svar! Kan sikkert øke , men tar så tungt jeg klarer der og da. Tar jo mange øvelser på rumpe hver økt, så blir sliten og må da gå ned på kilo. Kanskje færre øvelser og mer kg! ! ☺
  3. Hei. Er det noen som vet hvorfor jeg ikke kan føle glutes'a mer når jeg blir sliten ? Jeg har ganske mange øvelser på rumpa, men etter en stund får jeg ikke kontakt med rumpe muskelen lenger. Kjenner ikke at den arbeider i det hele tatt. Er det fordi muskelen er sliten? ? Øvelsene fungerer vel uansett? Har alltid god kontakt før jeg begynner og på de første øvelsene. Takker for svar 😊
  4. Ja 3 timer kan høres litt lenge ut, derfor jeg sier jeg skal drite i om jeg ikke føler meg ferdig. Skal heller tenke slik at når jeg er ferdig med alle øvelsene i programmet mitt så er det faktisk nok! Ja jeg vet at jeg trener mye mye mer underkropp en overkropp. Det er jo fordi det er rumpa jeg vil bygge opp. Det har hvertfall vært det viktigste til nå. Men nå vil jeg starte med hele kroppen, fordi jeg har forstått at det er det beste Du svarer på det jeg lurte på, om det er for mye volum på bare bein, så takk for svar
  5. Hei. Ja du har helt rett, jeg skal drite i hva jeg føler og heller se på progresjonen min. Den er jeg egentlig fornøyd med , så da er vel øktene mine bra nok da.... Logger ikke absolutt alt , men det viktigste. Skal ha mer fokus på å "perse" fremover også, fordi da ser jeg om jeg har blitt sterkere og det er morro/man blir stolt Takk for svar som fikk meg til å tenke litt annerledes
  6. Hei. Takk for svar. Ja blir litt usikker nå... jeg er veldig dedikert, og jeg spiser veldig bra. Kanskje ikke så flink til å restituere da men. Pusher meg selv på trening og er gjerne på senteret i nesten 3 timer. Ikke at det er bra nødvendigvis, men poenget mitt er at jeg liker høyt volum! Da føler jeg at jeg jobber ordentlig hvertfall. Elsker styrke og skulle gjerne trent hver dag ☺ men er der annenhver dag ca. Har vært der hver dag de siste ukene, men gjør da småting jeg ikke gidder logge. Må tenke på det du sier da 😊 takk for godt svar!!
  7. Den er på det ene senteret hvertfall, skal prøve den neste gang! takk
  8. Har sett på de nå, og jeg velger nok PHAT. Men feks pullups er jeg ikke god i, går det bra om jeg bytter den med nedtrekk? Og rack chins, kan den byttes ut med noe? Skal hvertfall gjøre mitt beste for å holde meg til programmet, men er ikke alltid så lett med 3 unger her hjemme Må bare trene når jeg får tid liksom, får ikke hatt fastsatte treningsdager. Men det går vel bra det og ?
  9. Ok supert Da skal jeg se på de! Takk.
  10. Akkurat den økten her er bare noe jeg har satt sammen selv, har gjort litt det jeg liker best i det siste. Men skal finne meg et nytt program nå altså
  11. Målet er jo å stille i bikini fitness. Men sånn ellers så vil jeg ha definerte muskler, tight og fit liksom Samt bli sterkere da! Jeg lurer vel bare på om det jeg gjør blir sett på som bra/god trening. Er det en god styrkeøkt liksom ?
  12. Hei, takk for svar Har vanligvis et program ja. Men tullet litt rundt nå siste tiden pga operasjon og sånn. Men jeg har jo progresjon da... Skal nok gjøre som deg tror jeg, altså virkelig ikke gi meg før jeg ikke har sjans på en rep til. Gjør vel egentlig det .. tror jeg da.. Så skal jeg finne meg et skikkelig program igjen! Takk
  13. Hei. Gidder noen treningsproffer her inne se over denne økten min ? Lurer bare veldig på om jeg trener hardt nok. Føler liksom alltid at jeg kunne gjort mer. (fordi om jeg blir sliten nok der og da) Knebøy 20 kg 12 reps. 30 kg 10 reps. 40 kg 6 reps. 47,5 kg 5×5. Markløft 60 kg 5×4, (tungt som fy) vondt! 50 kg 5 reps. Curtsy lunge 14+14 kg 12×3. Goblet squat 28 kg 10×3. 24 kg 8×3 Trisett med 20 kg stang: 8×3 sumo squat +5×3 curtsy lunge +10×3 hip thrust. Supersett med 15 kg stang: 15×3 curtsy lunge. Og skulderpress 10*3. Beinpress 120 kg 12 reps,130 kg 12 reps, 140 kg 12 reps, 150 kg 12 reps, 160 kg 12 reps, 170 kg 12 reps, 180 kg 12 reps! PERS! 😆 enarms roing benk 10 kg 10 reps hver arm + 12 kg 10 ×3 hver arm. 14 kg 8×3 hver arm + 16 kg 6 reps hver arm + 18 kg 4 reps hver arm. (Liten PERS på 18 kg der) Overhead triceps extension 4 kg 6×3 hver arm og 6 kg 4 reps hver arm . (Dårlig, men var Sliten etter markløft )
  14. Hei. Var mer eller mindre det jeg gjorde hvertfall ☺ fungerte veldig bra på meg. Har fått fastere og større rumpe. Viktig med tyngre og tyngre vekter 😊 Har da også fått mindre fettprosent. Knebøy er favoritten! Er nok masse knebøy som gjør at hele kroppen ser ganske fit ut. Men enig i at isolasjonsøvelser for rumpa er veldig viktig også! Lykke til 💪
  15. Hei. Jeg lurer på hva som er forskjellen på den liggende beinpressen som man dytter plata opp og den der man sitter og dytter fra. ? Tydelig at "den kule" er den liggende. Alle de store gutta bruker jo bare den. Men hvorfor? Jeg har for korte ben til å bruke den, er det like bra å bruke den sittende?? Takk for svar 😊
  16. Ja tenkte kanskje de bare har treningsenter i Oslo. Ja vet det er en klubbavgift, skulle bare gjerne trent der også, men bor ikke i Oslo lenger så. ☺ takk for svar!
  17. Hei. Er det noen som vet om Team toppform har et treningsenter på Jessheim? Eller har de bare kontor der? Virker slik når jeg leser på siden deres nemlig. Jeg vil jo bli medlem etterhvert, men lurer på om jeg kan trene der? Eller trener jeg på mitt vanlige treningsstudio bare? ☺ Takk for svar...
  18. Ja er enig med det ☺ skal slutte å gå så langt ned. Er kanskje ikke noe vits, er bare redd for at ikke glutes 'a får kjørt seg ordentlig 😊 Takk for svar 👍
  19. Ok 😊 Takk for svar. 😉
  20. http://youtu.be/DWxL Prøver igjen.
  21. Ja jeg vet, men klarte ikke det heller 😕 kanskje prøve igjen... 😊
×
×
  • Create New...