Jump to content

Mia Elise

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About Mia Elise

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 11/23/1995

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tenkte bare å komme med en liten oppdatering, og en takk for hjelpen. Har økt kalorier med 200-300ish hver dag, og i tillegg lagt inn en fridag på lørdager der jeg antar jeg går rundt 800 kcal over det vanlige. Har økt 1-2 kg, men har fortsatt synlige mageruter og føler selv alt er gått rett til musklene. Har itillegg økt i markløft og knebøy, og har virkelig trykk på trening!
  2. Jeg innser at å øke kalorier er det rette svaret på spørsmålet mitt. Men jeg lurer på en ting til, er det slik at jeg muligens har ligget for lavt på kaloriene hele tiden, og bare antatt at 1800kcal er mitt vedlikehold ettersom jeg ikke har endret vekt, men egentlig sliter jeg meg selv litt ut? Altså at jeg kunne økt gradevis (la oss si 100 kcal pr uke) for å så nå en nytt "vedlikehold", om dere skjønner hva jeg mener? Det er ikke slik at jeg er redd for å øke noen kg, men jeg er relativt fornøyd med kroppen min nå. Derimot har jeg til tider lite energi/craver ting, og det er kjipt å ikke øke spesielt på trening.
  3. Takk! Skal prøve ut litt flere typer treningsmåter ser jeg nå. Har fått for meg at 3x8 er det eneste som fungerer, vet ikke hvor det kommer fra men innser at det kansje ikke stemmer helt, hehe.
  4. Men jeg vil holde vekten, og ikke legge på meg ellers..
  5. Hei! Jeg er 21 år gammel, 160 høy og 52 kg. For to år siden begynte jeg å løfte vekter og redusere kaloriinntaket, og jeg gikk da ned sirka 5 kilo. Har etter dette økt til 1800 kalorier, og holdt meg stabil hær i et års tid. Har masse muskler til og være så liten, og en lav fettprosent med nesten synlige mageruter. Jeg trener som oftest 6 ganger i uka, følger ikke noe spesielt program men har fokus på annenhver dag rumpe og overkropp (da spesielt rygg). Jeg har som sagt bygget en god del muskler, og øker enda i både rygg/biceps/triceps/skulder øvelser. Derimot har rumpa sluttet å vokse og de fleste rumpeøvelser har jeg sluttet å øke i. Jeg har heller ingen fremgang i pullups (klarer to). Det har vært slik i 1-2 månder. Øktene mine ser som regel slik ut (legger inn mage der jeg føler for det, og gjør ingen cardio) Bein: markløft, knebøy, hiptrust, utfall: 3x8, varierer fra økt til økt: pull trought, gåing med strikk, kick backs, bakover utfall, frontbøy Overkropp: facepulls, pull down, stang roing (hver økt), varier fra økt til økt: biceps curl, triceps, militærpress, benkpress Noen tips til hvordan øke volumet i rumpe, og klare flere pullups uten å måtte bulke? Må legge til at jeg gjerne ikke vil redusere treningsmengden, elsker å være på gymmet og et så godt avbrekk i hverdagen!
  6. Mia Elise

    tråd slettet

    tråd slettet
×
×
  • Create New...