Gå til innhold

Jonny1995

Medlemmer
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Innlegg skrevet av Jonny1995

  1. Heisann, jeg er en gutt på 21 år som begynte reisen min med vektnedgang for 1 år og 9 måneder siden. Jeg gikk ned 47 kilo på et år med å endre kosthold(per nå veier jeg 68 kilo og er 173cm). I etterkant har jeg startet å trene og vil nå ta til en ny utfordring til jul! Jeg vil veldig gjerne shredde, men vet ikke helt hvilket kosthold som skal eller hvilke treningsmetoder som fungerer best.

    om noen her kunne hjulpet meg hadde det vært fantastisk!

    TDLR: vil forbrenne fett, få mer muskler men vet ikke helt hvordan kostholdet skal se ut og en eventuell treningsplan. 

    på forhånd, tusen takk for tips :)

  2. Som dere kan lese i overskriften så har jeg gått ned 29 kilosiden januar, dette bare med å spise mat. Jeg veide 112kilo og nå veier jeg 83kilo. Nå vil jeg veldig gjerne begynne å trene for å få de resultatene jeg vil ha. Problemet mitt er bare at jeg kan absolutt ingenting om trening og heller ikkje om jeg bør ha noe ektra porteinpulver, kreativ etc.

    Vekt: 82 kilo

    Høyde 173cm

    Kan noen hjelpe meg?

    På forhånd takk :)

  3. Så du på nybegynner programmet som lå på linken jeg sendte deg? Det skal være forsvarlig :)

    Oi, jeg må ha oversett det.

    Du mener dette er et bra program for nybegynnere?

    Også, dette er litt utenfor dette med trening. Men jeg liker virkelig ikke å gå på treningsstudio som overvektig, jeg føler alle ser på meg som om jeg ikke hører til, noen tips om hvordan jeg kan "overkomme" denne frykten?

  4. Du kan ikke punktslanke deg, altså, du kan ikke velge hvor kroppen skal ta fettet fra på underskudd ;) Rumpe/lår/midje er vel der det går sist som regel dessverre.

    Sånn og forstå.

    Også, jeg ser alle disse fullkroppsprogrammene, og mye av dette kan jeg ikke gjøre pga min overvekt. så hvordan skal jeg gjøre det da?

    Er det noen programmer som egner seg bedre for den som er overvektig?

  5. Har ikke lest den nei.

    Jeg skal ta meg en titt :)

    Det er planen, ta meg 2-3 uker fri, så er den på den igjen :)

    Jeg har tatt en titt og jeg har fremdeles mange spørsmål.

    En ting er at jeg har blitt mye tynnere rundt overkroppen men ikke mye rundt rumpe/lår, og det er dette jeg har meget lyst å gjøre noe med per nå.

    Vet du hvilken trening som er mest effektiv for dete?

  6. Har du lest denne?

    http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/

    Her står det mye nyttig for både nybegynner og erfarne. Det vil alltid være en fordel å skulle ha et opplegg å følge, både i forhold til at da har du oversikt og at du kan lettere se progresjonen din og at du blir sterkere :)

    Hva med å ta et par uker 'fri' og lade opp :)

    Har ikke lest den nei.

    Jeg skal ta meg en titt :)

    Det er planen, ta meg 2-3 uker fri, så er den på den igjen :)

  7. Okei :)

    Først å fremst må du tenke at kroppen din har vært gjennom en kjempeforandring, 16 kg er jo endel! Kroppen er nok helt sikkert sliten etter å ha vært i underskudd såpass lenge, så hva med en pause hvor du fokuserer på å holde vekta stabil.

    Hvordan ser treningsprogrammet ditt ut pr i dag? :)

    Ja, det kan nok være en god ide.

    Per nå har jeg ikke noe, har ikke trent så alt for mye, men når jeg gjør det så gjør jeg det jeg føler for. Å mener det ikke er svært effektivt.

  8. Heisnn!

    Jeg er en gutt på 19 år som etter lang tid har bestemt seg for å gå ned i vekt. Jeg har nå over en litt lengre periode klart å gå ned 16 kilo, men nå har det sagt stopp, dette har jeg klart bare ved å spise korekt.

    Det jeg trenger hjelp til er å få en treningsplan kontruert til meg, og lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg med dette? og eventuelt andre ting som må til (aminosyre etc.)

    Jeg veier per nå 97kilo, og målet er 80-85 til sommer/iløpet av sommeren.

    Sette stor pris på svar! :)

×
×
  • Opprett ny...