Jump to content

Popsicle

Members
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

About Popsicle

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Takk for svar!! Bruker dere å stå med knebøy rack å ta mark og? folk tenker ikke at man kun må ta knebøy der vel? Har brukt de stengene med ferdig vekt på hittil, men etterhvert må jeg jo ha mer kg.
  2. Wow!!!! Takk!! Oi, der var uventet! Så snill du er... det var overraskende TAKK! Nå ble jeg glad!!!! :-)
  3. Ja, skal prøve å øke. Men uff. Jeg kjenner det er skummelt! Men kan jeg spise en vanlig middag med mannen og min datter? Istedenfor skikkelig "supersunn/fitness mat" som er brokkoli, ris og protein? I dag hadde vi Chili Sin Carne(uten kjøtt), og vi har jo sunne middager, jeg er forsiktig med olje osv. Men vil jo gjerne kunne spise samme som de, tidsnesparende og. Spiser jo ellers veldig sunt til alle andre måltider. Og igjen, vi spiser jo sunt, men du skjønner Ohså føler jeg 4 dager er så lite, føler at jeg kan jo ikke få resultater av det( jeg VET man HELT FINT kan det men klarer ikke tenke at jeg klarer det)... Kan du vise meg noen som kun har trent 4 dager i uken? Jeg vet jo det er mer en nok om man trebger tungt og spiser rett men its all in my head
  4. Takk for svar! Ser nå at man kan kjøre hip thrust i Smith? Det virker jo genialt? Har noen prøvd??
  5. Er usikker. Skal man bare ta knebøy stangen ned fra racken(?) og ta på vekter og thats it? Hva om noen skal ta knebøy? Vi har to knebøy stativer da så tror ikke det er noe problem, men bruker dere den? Har jo stang med "fast" vekt på, men de er så lav liksom at det er vanskelig å få de oppå lårene/hofta om vekten er tung, med en olympisk stang ruller man den vel bare over beina liksom og bort til lårene? Og hvor på senteret gjør dete det? Såg en i dag som tok en benk bort til knebøy rack og gjorde det under den.
  6. Fikk ikke tid til å lese hele innlegget så har bare fått med meg at du spiser vegansk
  7. Generelt sett om vegansk kosthold så er det kjempebra! Noen får det til å høres ut som man må ha sååå mye kunnskap om mat men det er mest myter, eneste du MÅ ta tilskudd av i ett vegansk kosthold er b12 :-) Vegsbsk kosthold inneholder mye av alle vitaminer og mineraler, og ikke minst proteiner, kalsium osv man trenger :-) Jeg får i meg kalsium fra soyamelk( mer kalsium enn ku melk ), også er det kalsium i alpro/vegansk yoghurt og diverse produkter, kalsium får man også fra mandler og andre kilder :-) Trenger ikke ta KALVEN sin melk for å få i seg det :-D Anbefaler deg virkelig å bli medlem i Veganprat på Facebook :-) Og "hva slags veganmat lager du i dag" og "veganske produkter", er et must vil jeg si! Masse medlemmer og oppdateringer, den mat gruppen har over 6000 medlemmer, folk i alle aldre og der legges det ut mye mye god mat(bilder). Ellers så tror jeg det et lite støtte og få om slikt kosthold her inne, spør heller andre veganere :-) Jeg har vært det i 3 år nå og vet det meste om dette kostholdet, kjenner 3 veganske ernæringsfysiologer Og helsedirektoratet sier bare positivt om Vegansk kosthold, til mennesker i alle aldre! :-) Send gjerne pm om det er noe!! :-)
  8. Også merket "Fry's" ... På helsekost, SÅ godt! Burger, pølser, servelatpølse(sånn stor), alt, de er såååå god virkelig!!
  9. B12 tilskudd er lurt å ta uansett om man spiser kjøtt eller ei, mange har mangler uten å vite det Vil bare igjen påpeke blogger altså, MYE godt der ute! :-)
  10. Finnes MANGE gode kjøtterstatning der ute! Hvor bor du? På meny, rema, Coop osv har de Hälsans kök, quorn og anamma, med fileter, snitzel, boller, "bitar", kjøttdeig(Hälsans kök er best), burgere osv. Mye godt man kan lage med tofu også! Man må bare marinerer den skikkelig ;-) Helsekosten har ofte myyyye bra! :-) Kinsarvik i Bergen har et fantastisk utvalg! De har ALT :-) ellers er det mye godt å lage med bønner, linser osv, ikke la deg lure der... les på blogger som www.veganeren.com , www.vegetarbloggen.com , www.veganmisjonen.com osv Og fortsett å hold deg unna å spise døde dyr, det er thumbs up ;-) Og forresten, du kan ikke kalle deg vegetarianer om du spiser fisk eller av og til kjøtt. Vegetarianere spiser ikke kjøtt,fisk.kylling osv.
  11. glemte og sitere. Svarte deg over:) så snill du er som hjelper!
  12. Tusen takk Frk.Hoel. :-) Ser man det på en uke? På vekt eller i speilet eller?? Lurt å ta det så gradvis. Lagt på ca 1500-1600 en stund så kanskje bruke noen dager på å nå 2000? Feks 1700 i to dager, så to dager 1800, osv? Mindre treningsfrie dager?? Det virket logisk. Men samtidig så trener man jo dagen etterpå og da har vel kroppen mindre å gå på siden man spiste mindre dagen før? Trebger grytidlig.
  13. Takk TrenOgSpill :-) Lyst å prøve meg på rundt 2000 og trene tungt! Har så veldig lyst å lykkes, og er som andre redd for å "mislykkes", i hvertfall før jeg evnt lykkes, blæ. Får bare kjøre på, hadde jeg svart en som hadde stilt lignende spm hadde jeg sagt at 2000 kalorier nesten var i minste laget om man ville ha muskler, og fortalt hvor viktig det er med mat om man vil bli større, for musklene må jo ha drivstoff. Men er mye vanskeligere når det gjelder meg selv... argh, men får finne ut hvordan jeg skal fordele de forskjellige makroene og prøve meg frem... bruker alle her kalkulator el app til hvert måltid av dere som spiser så og så mye karb, fett osv? Bruket Myfitnesspal nå
×
×
  • Create New...