Gå til innhold

Popsicle

Medlemmer
  • Innholdsteller

    26
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Popsicle

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Takk for svar!! Bruker dere å stå med knebøy rack å ta mark og? folk tenker ikke at man kun må ta knebøy der vel? Har brukt de stengene med ferdig vekt på hittil, men etterhvert må jeg jo ha mer kg.
  2. Wow!!!! Takk!! Oi, der var uventet! Så snill du er... det var overraskende TAKK! Nå ble jeg glad!!!! :-)
  3. Ja, skal prøve å øke. Men uff. Jeg kjenner det er skummelt! Men kan jeg spise en vanlig middag med mannen og min datter? Istedenfor skikkelig "supersunn/fitness mat" som er brokkoli, ris og protein? I dag hadde vi Chili Sin Carne(uten kjøtt), og vi har jo sunne middager, jeg er forsiktig med olje osv. Men vil jo gjerne kunne spise samme som de, tidsnesparende og. Spiser jo ellers veldig sunt til alle andre måltider. Og igjen, vi spiser jo sunt, men du skjønner Ohså føler jeg 4 dager er så lite, føler at jeg kan jo ikke få resultater av det( jeg VET man HELT FINT kan det men klarer ikke ten
  4. Takk for svar! Ser nå at man kan kjøre hip thrust i Smith? Det virker jo genialt? Har noen prøvd??
  5. Er usikker. Skal man bare ta knebøy stangen ned fra racken(?) og ta på vekter og thats it? Hva om noen skal ta knebøy? Vi har to knebøy stativer da så tror ikke det er noe problem, men bruker dere den? Har jo stang med "fast" vekt på, men de er så lav liksom at det er vanskelig å få de oppå lårene/hofta om vekten er tung, med en olympisk stang ruller man den vel bare over beina liksom og bort til lårene? Og hvor på senteret gjør dete det? Såg en i dag som tok en benk bort til knebøy rack og gjorde det under den.
  6. Fikk ikke tid til å lese hele innlegget så har bare fått med meg at du spiser vegansk
  7. Generelt sett om vegansk kosthold så er det kjempebra! Noen får det til å høres ut som man må ha sååå mye kunnskap om mat men det er mest myter, eneste du MÅ ta tilskudd av i ett vegansk kosthold er b12 :-) Vegsbsk kosthold inneholder mye av alle vitaminer og mineraler, og ikke minst proteiner, kalsium osv man trenger :-) Jeg får i meg kalsium fra soyamelk( mer kalsium enn ku melk ), også er det kalsium i alpro/vegansk yoghurt og diverse produkter, kalsium får man også fra mandler og andre kilder :-) Trenger ikke ta KALVEN sin melk for å få i seg det :-D Anbefaler deg virkelig å bli medle
  8. Også merket "Fry's" ... På helsekost, SÅ godt! Burger, pølser, servelatpølse(sånn stor), alt, de er såååå god virkelig!!
  9. B12 tilskudd er lurt å ta uansett om man spiser kjøtt eller ei, mange har mangler uten å vite det Vil bare igjen påpeke blogger altså, MYE godt der ute! :-)
  10. Finnes MANGE gode kjøtterstatning der ute! Hvor bor du? På meny, rema, Coop osv har de Hälsans kök, quorn og anamma, med fileter, snitzel, boller, "bitar", kjøttdeig(Hälsans kök er best), burgere osv. Mye godt man kan lage med tofu også! Man må bare marinerer den skikkelig ;-) Helsekosten har ofte myyyye bra! :-) Kinsarvik i Bergen har et fantastisk utvalg! De har ALT :-) ellers er det mye godt å lage med bønner, linser osv, ikke la deg lure der... les på blogger som www.veganeren.com , www.vegetarbloggen.com , www.veganmisjonen.com osv Og fortsett å hold deg unna å spise døde dyr, det er
  11. glemte og sitere. Svarte deg over:) så snill du er som hjelper!
  12. Tusen takk Frk.Hoel. :-) Ser man det på en uke? På vekt eller i speilet eller?? Lurt å ta det så gradvis. Lagt på ca 1500-1600 en stund så kanskje bruke noen dager på å nå 2000? Feks 1700 i to dager, så to dager 1800, osv? Mindre treningsfrie dager?? Det virket logisk. Men samtidig så trener man jo dagen etterpå og da har vel kroppen mindre å gå på siden man spiste mindre dagen før? Trebger grytidlig.
  13. Takk TrenOgSpill :-) Lyst å prøve meg på rundt 2000 og trene tungt! Har så veldig lyst å lykkes, og er som andre redd for å "mislykkes", i hvertfall før jeg evnt lykkes, blæ. Får bare kjøre på, hadde jeg svart en som hadde stilt lignende spm hadde jeg sagt at 2000 kalorier nesten var i minste laget om man ville ha muskler, og fortalt hvor viktig det er med mat om man vil bli større, for musklene må jo ha drivstoff. Men er mye vanskeligere når det gjelder meg selv... argh, men får finne ut hvordan jeg skal fordele de forskjellige makroene og prøve meg frem... bruker alle her kalkulator el app t
×
×
  • Opprett ny...