Gå til innhold

Newbie74

Medlemmer
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Newbie74

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hørtes ut som ganske kloke vurderinger. Tusen takk for svar!
  2. Er ganske nybegynner, og har skjønt at en må ha en del kalorioverskudd for å bygge muskler. Har spist godt de siste ukene etter sommerferien, men er nå redd jeg kanskje har lagt meg på et noe for høyt kaloriinntak. Jeg merker i og for seg muskelvekst, men føler samtidig at jeg først og fremst har lagt på meg fett, og eksempelvis har livvidden økt betydelig. Jeg er ikke redd for å gå litt opp i vekt, men ønsker primært å øke muskelmasse på bekostning av fettmasse. Det jeg lurer på nå er om noen har råd til hva jeg nå bør gjøre? Er det nå nødvendig med en diettperiode for å stramme livvidde
  3. Tusen takk for godt og informativt svar!
  4. Jeg driver en del løpetrening, men forsøker samtidig å supplere med styrketrening. På en normal uke trener jeg gjerne 3-4 løpeøkter, og 1 styrketreningsøkt. Gjør ganske vanlige, basic styrketreningsøvelser som benkpress, markløft, bicepscurls osv. Jeg har lenge prøvd også med knebøy, men der sliter jeg voldsomt både med å komme skikkelig ned og å holde ryggen i riktig posisjon. Jeg lurer på om det er synspunkter på hvor viktig det er med knebøy med mitt "treningsregime"? Er det åpenbare og veldig store ulemper ved å kutte ut knebøy, eller kan det være klokt når jeg trøbler så mye med øvels
×
×
  • Opprett ny...