Jump to content

Success

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

  1. Ferdig med historiens første SS-økt! Hvor lang tid bruker dere normalt på en økt?
  2. Men det går an å bruke de? F.eks i starten må jeg få inn teknikk osv og jeg vil ikke starte altfor tungt mtp eventuelle skader.
  3. Legger ut noen bilder her. Det første er når jeg er helt vanlig, og det er andre er når jeg holder inn magen.
  4. Og et annet spm: Kan man gjøre programmet med slike "stenger"? Treningssenteret jeg trener på har ikke så stort styrkerom, men har mange av disse stengene i ulike kg.
  5. Et spørsmål: Trener dere 3 ganger i uken, eller har dere andre treningsøkter også?
  6. Høyre FTW! Men kcal-messig på hviledager da? Legger jeg på meg fett hvis jeg ligger i et lite overskudd på hvildager? Regnet ut kaloribehovet mitt. Ligger på 1550 ca i hvile, og hvis jeg trener 3-5 ganger i uka (treningssenter + gym på skolen 3 ganger i uka) må jeg ha 2300 kcal for å holde meg stabil. Dere som har peiling på dette, skal jeg legge meg på 2400-2500 daglig?
  7. Er litt dryg nå... hehe Men hvis jeg til sommeren ikke her helt fornøyd med kroppen visuelt sett, kan jeg ta pause i SS-programmet og trene cardio og ligge lavere med kcal-inntaket, eller må man følge det uten avbrekk ganske lenge for å få resultater?
  8. Så hvis jeg følger dette 100% slavisk vil det også forbedre kjernemuskulaturen og hjelpe meg til å få fram synlige magemuskler? Men hvordan er det med cardio da?
  9. Men dette starting strength programmet, er det slik at man ikke kan legge til flere økter i uka f.eks en mage-økt på en av "hviledagene"? Og hva med å legge inn en kardio økt en eller to ganger? Spiller ikke fotball lengre og med tre økter i uka på treningssenteret blir litt "lite" hvis dere skjønner? En ting til: Må jeg ligge på min 2000kcal på hviledagene også?
  10. Og hvor mye må jeg ligge kcal-messig når jeg begynner med programmet?
  11. Hvordan er det forresten man legger ut bilder via iPhone?
  12. Takk for det:) Har begynt å sett resultater nå. Blitt kvitt litt av fettet, og hvis jeg strammer vises de øvre magemusklene. Skal fortsette slik jeg gjør i noen uker til, så skal jeg begynne å trene tung styrke. Tror dere programmet "Starting Strength" er noe for meg?
  13. Sjokolade-havregrøt toppet med Kanel, sukrin, banan og CC:)
  14. Et siste spørsmål: Hvis jeg spiser næringsrik og god mat og ikke spiser godteri på helgene (klarer meg uten:) samtidlig som jeg trener fullkroppsprogram 3-4 ganger i uka. vil det ødelegge å legge inn 1 intervalløkt for å fjerne det siste lille fettet nederst på magen?
  15. Skal i bursdag imorgen og lurer på om det går fint om jeg spiser kake osv mtp kcal underskudd/overskudd?
×
×
  • Create New...