Gå til innhold

Maypai

Medlemmer
  • Innholdsteller

    21
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Maypai

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 12. mai 1989
  1. Skjønner Hva slags type grønnsaker spiser du da og hvor mye ca i løpet av en dag? Grønnsaker er jo en flott karbohydratkilde, men det er ganske stor forskjell på innhold i de ulike. Både før og etter trening er det jo flott å spise mer karbohydrater. Selv om du sier at du spiser en skyr etter trening, så kan du jo gjerne spise mer her. Da presterer du jo bedre på trening også ;-)
  2. Hei, Så flink du er som har hatt tak i undervekten og gjør det på riktig måte ved å trene styrke samtidig! Kjempe bra! Grovt regnet ligger du på nå 1850-1950 kcal dagen. Da tok jeg også med skyr og frukt og en del ss rømme og makrellfilet. Du sier du har gått opp i vekt fordi du har hatt fokus på det og trent mer styrke. Har du økt matinntaket regelmessig etterhvert som du har gått opp i vekt? Grunnen til at du har stagnert nå er nok fordi du ikke får nok mat, og derfor blir du ikke sterkere og fortsetter og gå opp i vekt. I og med at du er en del i ro i løpet av dagen, og siden du forts
  3. - Grove brødskiver med masse godt pålegg og agurk/paprika på. - En stor salat med feks isberg, ruccula, sukkererter, agurk, paprika, avokado, tomat osv, pluss noe kjøtt feks kylling/laks/tunfisk/egg. - Smoothie med favorittfrukten blandet med yoghurt. - Yoghurt og cottage cheese med frukt og nøtter.. Altså, kun fantasien som setter grenser ;-) Hvis du har lenge mellom lunsj på skole og trening så er det kanskje lurt å fylle på med en stor, god lunsj + en pre workout i form av et mellommåltid for å holde energien oppe!
  4. Huff jeg skjønner godt at du blir forvirra! Det beste med treningen er å finne ut noe som passer for deg. Du ønsker og bli sterk OG slank, det er absolutt mulig, men det er tungt arbeid (bokstavelig talt ) Så tren tungt, og finn ut av hvordan du vil kjøre kardio. Du kan jo feks ta en kardiodag ved siden styrketreningen også en morgentur/kveldstur samme dag som du trener styrke. Du kan uten problem kjøre styrke på dagen og spinning på kvelden, så lenge du spiser nok;) Det beste du kan gjøre kostholdsmessig er å spise så rent som mulig, ta et kaloriregnskap av og til for å sjekke at du hold
  5. Jeg har slitt mye med min skulder før. Men tok aldri helt fri fra trening. Jeg trente rundt "skaden". Jeg hadde vondt i noen mnd, alt over 3 mnd blir jo betegnet som kronisk. Vet du om du har vondt i muskler eller sener? Hvor lenge har du hatt vondt? Jeg følte det hjalp med helt ro i skulderen, tøying, og rotatorøvelser. Da får du skikkelig blodgjennomstrømning. Det kan også lønne seg og se over teknikken i alle øvelsene dine for å se at du bruker skuldrene riktig! :-)
  6. Det er jo en del tilsatt sukker i den sjokolademelka, såvidt jeg husker rundt 50 g. Det er jo en del, men spiser du ikke så mye annet tilsatt sukker i løpet av dagen, så går det jo bra! Sjokolademelk er vanvittig godt. Edit: snakket om 1 liter q sjokolademelk altså 50 g i 1 liter.
  7. Stønning er usexy, men gutta skal få brøle så mye de orker
×
×
  • Opprett ny...