Gå til innhold

roubaix

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om roubaix

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Jeg har trent litt styrke før, trener på 105 kg i benkpress, 40 kg i franskpress med stang, 100 kg i markløft, 30 kg i skulderpress med manualer feks... Men målte fettprosenten til 27%, så må ned, est. til 10%-12% kanskje. Har hørt man bør spise 1,8 g protein per kg kroppsvekt for å beholde muskelmassen mens man skal ned i fett. Hva utover det bør jeg fokusere på, kostholdsmessig? Ca hvor mye fett og karbohydrater? Har vitamin- og mineraltabletter fra Proteinfabrikken som skal dekke dagsbehovet der, og Whey Tech, for å supplère. Hva bør jeg fokusere på treningmessig? Må jeg opp i 10-12 reps
  2. Bruker militærpress m/stang og sidehev m/manualer som skuldertrening. Holder det for å ta hele skuldra?
  3. roubaix

    Kasse

    Hei, hvilke øvelser er best for å trene brystkassen?
×
×
  • Opprett ny...