Gå til innhold

Sindre97

Medlemmer
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Sindre97

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 16. mai 1997
  1. Sindre97

    Strongr

    Takk for det! Det var planen ja
  2. Sindre97

    Strongr

    Hei, fant denne nettsiden ( https://strongr.com/ ) fra en youtube reklame.. Så derfor gikk jeg inn og så litt og syntes det var ganske rimelige produkter og har derfor tenkt å handle noe der fra men har noen erfaringer med produktene fra Strongr.com ? Tenkte å kjøpe dette: Pre-Workout: https://strongr.com/no/produkter/hellraiser-appelsin BCAA: https://strongr.com/no/produkter/bcaa-punch Proteinpulver: https://strongr.com/no/produkter/pure-whey-protein Ser disse produktene bra ut?
  3. Hei, er USPlabs - Jack3d Advanced lovlig i Norge? Og noen som har kjøpt noe fra denne siden? Erfaringer? osv.. http://www.musclefactory.nu/products/usplabs-jack3d-advanced-230g
  4. Hei, har merket jeg er blitt litt stiv, og klarer ikke lenger å ta ned til beina. Dette er vell pga jeg ikke har tøyet ut på år og dag Men jeg lurer på om det kan være lurt i å tøye ut? Kan det være bra for markløft PR'en osv?
  5. Hei ble fortalt at visst man trener magen før jeg går på mølla og tar kardio så vil jeg forbrenne mer mage fett. Er dette sant?
  6. Sindre97

    TestoPro

    Hei, kjøpte bare for løye et kostilskudd som heter ''TestoPro'', bare for å se om det var waste of money eller om det faktisk hadde noe effekt. Har tatt det siden mandag, etter en hard beinøkt. Dagen etterpå beinøkten så skulle jeg trene igjen og hadde ingen energi (vet ikke om dette er pga. TestoPro eller pga. jeg kjørte ganske hard beina dagen før) Men da på onsdag tok jeg rest day, og i dag på Torsdag trente jeg da igjen, men følte meg dårlig, hadde vondt i hodet og var kald og slapp. Hadde gått ned 1kg siden mandag da jeg begynte med TestoPro, men selv om jeg spiste det samme som alltid
  7. Ja, hvordan sixpacken er formet er alt etter genene. MEN visst du trener dem kan magemuklene bli større, siden sixpack er også en muskel, i magen. For å få synlig sixpack må du igjen ha lite fett, så six-packen ikke gjemmer seg bak fettet. Enkelt og greit!
  8. Er det noe forskjell om jeg tar tran ved å drikke god gammel dags tran eller å ta i kapselform?
  9. Det finnest ingen dumme spørsmål, bare dumme svar. Er det ikke et ordtak som lyder slik?
  10. Som sagt, så får jeg kun disse smertene når jeg trener med høyt volum, altså tungre vekter, fra minst 100kg. Dette var også veldig lett før jeg fikk skaden, men nå får jeg bare vundt i harmstring når jeg skal dra det opp fra bakken, og der og da så får jeg vundt når jeg bøyer meg ned, kun med egen kroppsvekt. Skaden er heller ikke like stor som den var de første månedene da jeg fikk den, det er en skade som bare kommer å går, er ikke noe jeg har hele tiden.. Men etter en gymtime med mye løping, eller litt tungre knebøy eller markløft med 5-6 reps, så får jeg ubehag i harmstringsa spessielt de
  11. Når jeg kom på trening i dag, det første jeg gjorde var å ta knebøy med kun stang 25 reps, men syntes det var litt lett, selv om jeg kunne kjenne det når jeg bøyde meg ned, så jeg tok bare et til sett med 50kg, så tok jeg også 25 reps. Jeg tok også 2 sett med markløft hvor jeg tok først 50kg 25 reps, og etterpå 60kg 25 reps. Kjennte litt i harmstringsa, ikke pga. at det er mye vekt, men fordi det er en strekk. Jeg syntes dette føltes ganske godt. I morgen har jeg tenkt til å ta 70kg markløft 25 ganger, og 60kg i knebøy 25 ganger. Høres det bra ut sånn, og jeg skal bare fortsette med å øke li
  12. Takk for svar, skal definitivt prøve dette! Har du selv gjennomgått dette, og det funket bra for deg?
  13. Hei, i fjor sommer trente jeg med veldig mye volum, og da tok jeg også drop-sets i markløft og knebøy. Dette gjorde jeg i ca 1 måned, før jeg fikk en skade på baksiden av bena/låra. (Harmstring?) Når jeg tar markløft (100kg+) så får jeg gruelig vondt i beina, og klarer bare ikke ta mer sets etter det, fordi da får jeg vondt i beina av å til og med kun løfte 50 kg i markløft -.- Kjenner også litt på knebøy, men mye mindre enn på markløft. Men jeg kjenner også av og til når jeg løper for eksempel spurter/intervaller i gymtimene på skolen, som er j*vling irriterende, som påvirker innsatsen i g
×
×
  • Opprett ny...