Gå til innhold

Peanøtt

Medlemmer
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Et tips dersom du er ny på styrketrening er å starte med et fullkroppsprogram. Da vil du få trent igjennom alle muskelgruppene flere ganger i uken enn med den splitten, noe som også vil gi deg raskere resultater:)
  2. Dette kunne jeg tenke meg å prøve ut også, så vil gjerne slenge meg med! Har ikke prøvd tidligere, så gøy å se hvordan det fungerer. Trener hovedsaklig styrketrening + calisthenics, er 175 høy og ca. 67 kg. Vært litt sløvere med kostholdet den siste tiden, så tenker å ta en sånn uke som en kickstart på et litt mer ordentlig opplegg. På grunn av calisthenicsen så er det ingen fordel å være for tung.. *edit, noen skriveleifer
  3. Supert, sjekka ut videoen, skal testes ut! Mistenker at jeg mangler en del styrke enda, men er jo bare å begynne å øve:)
  4. Her er min lille klovn, miniatyr bullterrier på 15 mnd:
  5. 200 g CC, en banan og en spiseskje peanøttsmør.. Enkelt og godt:)
  6. Takk for innspill morten90 og MrMurmel! Har tenkt på det med beina, samtidig så synes jeg det er litt "skummelt" å droppe de helt.. Får følge med på det framover og se hvordan det går! Regner med å måtte gjøre noen justeringer i opplegget underveis når jeg får sett hvordan det fungerer:) Moro er det ihvertfall!
  7. Takk for tips! Har kjøpt den ene boka nå, mye bra der:) Tror det blir jeg at jeg legger opp et vanlig program enn så lenge, med mye pullups, dips, pushups og core i tillegg til de andre øvelsene, så får jeg terpe teknikk og øvelser i tillegg fram til jeg blir sterkere:)
  8. Hei! Etter å ha trent tradisjonelle styrkeprogrammer i et par år har jeg nå fått mer og mer sansen for calisthenics/kroppsvektøvelser, og vil prøve å legge opp et program med fokus på å bli bedre på dette. Til nå har jeg kjørt en splitt som ser omtrent sånn ut: Dag 1: Tung overkropp (3 x 3-6 reps) med benkpress, pullups, skulderpress stang, sittende kabelroing Dag 2: Tung bein (3 x 3-6 reps) Sumomark og frontbøy (utgått den siste tiden pga. problemer med ryggen), gående utfall, hipthrust, strakmark. Ofte kjørt litt ekstra mage/core her, og noe aktiviseringsøvelser før økta. Dag 3: H
×
×
  • Opprett ny...