Gå til innhold

cathrinedaa

Medlemmer
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om cathrinedaa

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 04. juli 1996

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Ja, tror jeg kan si meg enig håper jeg. At jeg bare må begynne å være mer bevisst. "Heldigvis" er det ingen som kom med at jeg spiste for lite iallefall, fordi det viser at jeg har kommet lengre med å vite bedre at jeg må få i meg mat for å forvente progresjon!! haha djiiz ble gla btw hadde ingen andre plasser å spørre. Føler ikke jeg har funnet de rette folkene om de hadde tips siden jeg er litt sjenert for å gå rett til de som ser ut som har best erfaring om trening og kosthold. Og er ikke før nå idag at jeg valgte å faktisk regne ut hvor mye det er jeg faktisk spiser, fordi jeg ville se om
  2. Vil ikke direkte kalle meg for en vegetarianer, men velger å kutte ned på inntaket av kjøtt. Men er nøye med å spise andre typer proteiner til hvert måltid. Fettkilder får jeg i meg gjennom frokosten pga eggeplommen og olje til steking. Og makrell i tomat inneholder fett. Kanskje det eneste måltidet jeg ikke får i meg fett er til middag. Men jeg varierer som regel middagen ofte, var bare for å ha et utgangspunkt for hvor jeg ligger an med kcal-inntak. Så det ser greit ut sånn ellers? At jeg bare må "bli sterkere" til å ikke bare spise det som faller meg?
  3. Jeg regna ut mitt daglige inntak av det jeg som regel spiser. er rutinemenneske++ så med tanke på at kroppen til nå skulle vent seg med at den faktisk får mat...? kan ta screenshot, bare vent litt
  4. Men jeg legger ikke på meg av det, selv om 2400 hørtes høyt ut for deg. Er ikke interessert i å være "ei svekla" som spiser 2 knekkebrød med 2 skiver lettere hvitost til morgen lunsj og kvelds. Poenget mitt var om det bare er det psykiske som gjør at jeg vil ha mer mat, eller om det faktisk er fordi kroppen trenger det
  5. Hallo! Har regna ut på kostholdsplanleggeren.no og funnet ut at jeg daglig har et inntak av mat på ca 2400 kcal. Er rimelig aktiv, sykler nesten hver dag i en halvtime til en time. Trener styrke mandager, torsdag og fredag med fokus på å bygge muskler, samtidig som jeg forsøker å stramme opp litt her og der. Driver med klatring (eller padling) på tirsdager i skoletiden, og er med på fotball enkelte tirsdager på kveldstid. Ellers sykler jeg eller går fjellturer i helgene. Veier ca 70 kg, jente (ofc), 170 cm høy. Det jeg ser på som problemet mitt, er at jeg sprekker 2-3 ganger
  6. Det må jeg vente med å få gjort til jeg kommer tilbake til der hvor jeg vanligvis bor, har ikke tilgang til treningsutstyr hjemme på julebesøk hos familien min
  7. Men burde jeg kutte ut å jogge på mølla som oppvarming før styrkeøkta, og heller fokusere på oppvarming som direkte går på muskelgruppen jeg skal trene? Om jeg ikke tar helt feil så forbrenner jogging ganske mye energi som kroppen heller kunne brukt på å bygge seg opp. Men har liksom bare gjort det av vane, men hvis det er med på å føre til at beina ikke vokser, blir jeg å kutte det ut
  8. Har vanligvis gjort 12*3, men tror jeg skal gå ned i antall rep og øke mer på vektene i stedet. Høres det bedre ut med tanke på å bli større? Føler jeg bare får til å bli sterkere, men øker absolutt ingenting i volum. Eneste plassen jeg får til å øke i volum er armene..
  9. Hehe, jaa får bare kjøre på på nyåret, og få inn litt mer kaloririk mat og se om jeg får til å få kraftigere bein. Takk for svar
  10. Har naturlig kjempetynne bein, ser rart ut i forhold til resten av kroppen! Uansett hva jeg gjør får jeg ikke til å få større legger og rumpe. Føler meg ekkel, og det ser bare dumt ut i forhold til resten av kroppen. Tok bilde i stad, har normal overkropp, men underkroppen er bare spinkel. Trener styrke på bein 2 ganger i uken, og spiller fotball 1 gang i uken. Har oppnådd å få til 12*2 med 70 kg i knebøy, brukte laaang tid å få til så mange kg i knebøy. Veier 59 kg, er 170 høy. Spiser 5 måltid for dag, og det ene er et mellommåltid. Hva kan jeg gjøre som funker?
×
×
  • Opprett ny...