Gå til innhold

ingridhh

Medlemmer
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. ja det er veldig smart og godt! men holder omeletten seg like god etter å ha ligget i matboksen en stund?
  2. takk for fint svar får prøve meg litt fram med det der. Det er lunsjen jeg sliter mest med, da jeg alltid spiser det på skolen og vet ikke helt hva man skal ta med til mat. Da jeg foretrekker annen mat enn brød hehe+ er ikke den som kjøper mat i kantina da dette er overdrevent dyrt haha
  3. ja får prøve på det, tusen takk! noen forslag til maten? er ikke særlig kreativ i matveien og blir fort usikker på hva som er bra og spise og ikke...
  4. Hei, jeg er 18 år høyde 159 og veier 48kg. Har lyst til å gå litt opp i vekt, ved å bygge mer muskler. Og trener rundt 3-5 ganger i uka med styrketrening. Og lurte på om noen ville hjelpe til å endre/komme med kommentarer rundt hva jeg kan spise annerledes for å få bedre resultater. slik ser en dag ca ut for meg: Frokost: 4 rugsprø med makrell i tomat, 3 dl melk, omega3 Lunsj: 2stk brød med hamburgerrygg, vann Middag: 1 stykke laks(eller kylling), litt grønnsaker og ris Før trening: en yoghurt, banan(eller annen frukt tilgjengelig.) Etter trening: Proteinshake, banan og riskaker
×
×
  • Opprett ny...