Jump to content

julieh

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About julieh

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 1,5 kg gikk jeg ned første uka så sa det stopp.så har jeg stått stilt i 2 uker. men er mest gira på å få det til på 2 måneder men regner med at det skjer noe snart.
  2. Hei. Noen som har peiling på hvor mye kcal jeg bør spise hver dag når jeg ønsker å gå ned 5 kg på 2-3 måneder? på treningsdager/fridager? jeg spiser rundt 1500 kcal daglig. Jeg er 166 cm og 62 kg. Trener styrke i 1,5 t 3-4 ganger i uken. Vært på diett i 3 uker og har bare gått ned 1,5 kg. har en mistanke om at kroppen holder på vann, fordi har alltid gått ned mye raskere før når jeg har spist slik jeg gjør nå. Bør jeg gå opp eller ned på kcal?
  3. Ok, prøver på det! fornuftig:) takk for svar!
  4. Hei! Jeg er ei jente på 25 år som trener en del markløft. Pga. leddgikt har jeg svakt grep og stive fingre (litt betennelser i pip ledd). Men det går fint å trene for det. Spørsmålet mitt er egentlig om dere har tips til meg angående markløft? sliter skikkelig med grepet, trener med 40 kg nå, og vurderer drareimer. Eller har dere noen andre tips som er bedre? Har lest at man ikke bør bruke drareimer når man trener så lett, men føler det begrenser meg veldig dette med grepet, og det er ubehagelig, og jeg bør vel kanskje være litt forsiktig. Mvh Julie
  5. Takk for svar men da går det fint at jeg trener markløft på bein dagen selv om det tar en del på rygg?
  6. Hei. Lurer på om noen kan se over dette programmet å eventult gi noen tips? Deler kroppen opp i under og overkropp og trener 4 dager i uken, hver muskelgruppe to ganger i uken. Hovedmålet er muskelvekst. Jente 25, 63 kg. Og hva bør jeg ligge på i kalorier hver dag?Overkropp:Nedtrekk 10*4 Sittende roing 10*4Benkpress 8*4Militærpress 10*3Stående cabel triceps extension 20*4Overhead triceps extension 10*3Bicepscurl med hantler 8*3Diverse mageøvelserUnderkropp: Knebøy 8*3Rygghev 15*3Markløft 10*3Hipthrust/utfall 15*3Sittende tåhev/stående tåhev 20*4Stående cable kick back 12*3leg extension 15*4Leg curl 15*4Bør markløft være på bein eller overkropp dag?
  7. Så flott! takk skal du ha.. har fått laget meg et bra treningsprogram nå
  8. Jeg er ei jente på 24 år som har litt erfaring fra styrketrening. Har funnet ut at 2 splitt passer best til meg. ønsker mest mulig muskelvekst, styrke og dermed bli fit, atletisk. Er 166 og 64 kg. Kan dere hjelpe meg å sette opp ca treningsprogram sånn ca med de øvelsene jeg liker å trene? pleier å kjøre 4 sett, og ca 8-12 rep. * Dag 1 (ben) -Knebøy et oppvarmingsett, + 8*4 med 40 kg -Hipthrust. 30-60 kg, med alt fra 12 til 20 rep -leg curls 27,5 kg 4*12/eller legghev 4 serier -av og til beinpress med rundt 90 kg, 3-4 sett -Bulgarske utfall med lette vekter -gående utfall med lette vekter tar ikke alt dette, men tar det jeg føler for og det jeg orker av øvelser.. * Dag 2 (overkropp) -glute ham raise 15*4 med 10 kg vekt -benkpress. veldig lette vekter da jeg ikke helt er vant med øvelsen. ca 4 serier med 15 repitisjoner -nedtrekk foran, 8*4 med 34 kg. varmer opp med 26 kg -liggende triceps extension med stang - tar av og til pull ups med strikk, men har tenkt å gjøre det oftere -situps 25*3 -planken 30 sek*4 -Armhevinger skulderbredt grep med knær. ca 8 stk*4 Trenger litt mer struktur i dette, og eventuelt tips og hva jeg gjør rett og galt takk på forhånd!
×
×
  • Create New...