Jump to content

Linda26

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Trener ca 45 min styrke hver gang. Kanskje litt lenger dagen jeg trener ben.
  2. Åjaa:) er 25 trener styrke 4 ganger i uka. Deler opp i forskjellige deler en dag ben og rompa osv. Sånn at jeg får trent hele kroppen i løpet av hele uka:) har trent ganske lenge. tidligere trente hele kroppen for hver gang:) byttet til sånn jeg trener nå. Trener ganske hardt når jeg først trener føler jeg. Men merker at jeg bare svetter ordentlig den dagen jeh trener ben og rompa. Noen ganger trener jeg intervaller etter jeg har trent styrke. Bortsett fra dagen jeg trener ben. Ikke alltid jeg løper etter styrke økten, men prøver å få til to tre intervalløkter i uka. Ettersom jeg vil ned i fettprosent og fordi jeh også syns det er ganske gøy:) ( hater å løpe langt og lenge i samme tempo) Dette har jeg holdt på med nå i 5 uker ca. Noen tips? Hørt at jeg også at jeg må løpe mindre, men igjen har jeg også hørt at jeg burde løpe en halvtime etter hver styrkeøkt noe jeg finner sykt kjedelig og bare løpe i samme tempo i en halvtime:p
  3. Hei:) Var veldig godt i gang med treningen, men hittil i uka har jeg ikke trent noe og spist dårligere med det mener jeg søtsaker og dårligere mat. Skal trene intervaller i dag og i morgen. Har sovet dårlig og snudd døgnet så og si denne uka så har ikke fått tid til å trene ettersom jeg har sovnet 05 om morgenen og jobbet kveldsskift. Jeg lurer på om jeg har ødelagt alt nå? Og hva hat skjedd med kroppen min nå? Føler magen er mer oppløst etter all sjokoladen jeg spiste i går. (Fikk sånn heftig lyst på noe søtt, nesten absinenser)Trent i ca 5-6 uker regelmessig(styrke) og spist så og si bra. Jeg har 3-4 kg og bli kvitt noe jeg også finner utrolig vanskelig å bli kvitt. Så en smule frustrerende. Også et spørsmål til. er det vanskelig å bli kvitt disse kiloene jeg veier mellom 62 og 63 kg og er 165 høy:) hvorfor er det så vanskelig? Hva m virkelig til for å gå ned dette? Evt hvordan? Jo mindre kcal inn jo bedre? Har minket med kcal vær uke nå. Begynte på ca 1700 nå er jeg på 1300-14000 (vært noen utskeielser) helgene ligger jeg på 2000 ca
  4. hei jeg er en 26 år gammel jente som trener styrke 4 ganger i uka og en dag intervall(løping) har trent i 4 uker nå. Mitt spørsmål er om jeg burde ligge på et kcal overskudd på sånn 2200-2400 kcal, eller underskudd 1500 ish? (sefølgelig et sunt og proteinrikt kosthold ved begge varianter) jeg er ganske forvirret ettersom jeg hører og leser så mye forskjellige overalt. jeg er normalvektig. veier 62 kg, men mener selv jeg har for stor rompe for mye fett der og store lår, og hoftene mine er det litt fett på samt litt mage som jeg vil ha helt flat. jeg vil altså bli trent og slankere. Noen som vet hva som lønner seg for meg da? og evt hvorfor? når jeg trener så trener jeg ganske hardt prøver å pushe meg maks.
  5. Linda26

    Kostholdsplan?

    Holder til i Oslo:)
  6. Linda26

    Kostholdsplan?

    Hei:) Jeg lurte på om noen her inne vet om noen eller steder man kan gå for å få en kostholdsplan? Vansklig å få en som passer akkurat for deg på nett føler jeg? Vet ikke. Setter pris på alle tips og forslag:)
  7. Hvis jeg skal spise mindre enn det jeg spiser nå kommer jeg til å sulte! Orker ikke leve på en sult diett. Når jeg regner ut ligger jeg på ca 1300-1500 kalorier daglig. Jeg vil jo også si jeg er normal altiv. Løper 2-3 ganger i uka. Intevallet og jobber i en jobb hvor jeg er passe aktiv.. Noen dager blir det Sefølgelig daffe dager, men det er vel ikke så unormalt? Ja jeg spiser usunt til tider. Hvor jeg skeier ut litt, men er IKKE ofte.. Og å gå fra å ikke trene til å spise så og si normalt/usunt. Ikke tenke på hva jeg spiser og ca spise 2000 kcal vær dag til å gå ned til 1400 burde jeg vil se noen endringer? Og fra å drikke, saft juice, ol. Til bare å bare å drikke vann? Hvor hardt skal det være?
  8. Hei er en jente på 26 år er 164 høy og veier 63,5 kg. Har litt for mye rundt magen og ikke fornøyd med lår og rompe som er i det største laget for min del. For 1 mnd siden begynte jeg å telle kalorier spise sunt fordi jeg klarer ikle leve med meg selv når jeg ser sånn ut. Vil så vidt å gå ut fordi jeg føler meg feit. Tørr så vidt dra på treningssenteret pga av utseende mitt. Men som sagt så har telt kalorier og meldt meg inn i vekt klubb hvor jeg skriver ned alt jeg spiser. Da mener jeg vær minste detalj. Har ikke gått ned en kg og føler at jeg like godt kunne spist pizza og kaker i steden. Vekten min varier også veldig hele tiden. Plutselig en dag veier jeg 62 og tror den er på vei ned, men neida. Noen dager etterpå veier jeg 1 og en halv kg mer.. Trener også flere ganger i uka når jeg har tid som regel løper jeg intervaller og svetter så det renner. Føler all jobben bare er bortkasta. Vil gi opp. Dette er sånn ca hva jeg spiser: Frokost: 2 skiver dansk rugbrød med kalkunskinke og et glass melk/ en porsjon havregrøt med banan. Lunch: en boks mager cottagechese med blåbær/ to grovebrødskiver med kokt egg Mellom: skyr/banan/yougurt/ proteinvaffel Middag: 150 gram kyllingfilet med 100 g søtpotet og grønnsaker/ kyllingfilet og fulkornris og grønnsaker Kvelds: 2 knekkebrød med diverse pålegg/ dansk rugbrød med omelett Drikker så og si BARE vann og masse vann gjennom dagen. I helgene kan jg kose meg med litt godis. Men jeg burde ha sett noe resultater?? Virker som det eneste som funker er å sulte seg selv...
×
×
  • Create New...