Gå til innhold

Sillekh

Medlemmer
  • Innholdsteller

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Sillekh

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 02. jan. 1989
  1. Hei! Skal på Hove snart, og er litt bekymret for kostholdet og lommeboka mi den uka :-P Vet ikke hvordan det er med matlagingsmuligheter der, men får hvertfall ikke tatt med noe som kan varme opp noe mat. Tenkte å lage egne protein/energibarer å ha som mellommåltid, men er det noen som har noen andre lure tips til sunne vegetariske måltider/matvarer som kan lages med minst mulig styr og med matvarer som tåler å stå utenfor et kjøleskap (evt. i ei bøtte med vann)? :-)
  2. The more you work out, the weaker his knees get.

  3. Hva heter dette merket? :-) SÅ mye fint.
  4. Ja jeg har egentlig en slags logg her, men er ikke så flink til å oppdatere jevnlig + at jeg trener på to ulike sentre og vektene er jo vidt forskjellige, så 40 kg en plass blir plutselig 20 kg en annen osv. Har vurdert Gympartner sitt nye program - Fitness, slik at jeg alltid har oppfølging og har mulighet til å stille i deres team etterhvert. Kjenner ei som stiller for dem i dag og er i finalen :-) Men til jeg har 399,- ekstra i måneden å bruke på trening så blir det på egen hånd. Savner først og fremst å være inne i et miljø... I det hele tatt å ha noen andre særiøse å trene med og få til
  5. Hehe det tenkte jeg ikke på! ;-) Ja jeg får lete litt..
  6. Hei! Jeg har trent styrketrening i mange år, men i det siste har jeg blitt mer målrettet. Jeg leker med tanken om å jobbe mot bikini fitness neste år, men på grunn av studentøkonomi har jeg per dags dato ikke råd til coach. Er det da noen her som kan fortelle meg hvordan jeg bør legge opp treningen (og kostholdet) mitt nå som det er 1 år til neste konkurranse? Vil prøve å få skaffet coach etterhvert, så trenger bare hjelp til en kortsiktig plan! Jeg trener knebøy, markløft, pull ups, hip thrust, utfall etc. men er usikker på om hva som er mest effektivt i forhold til fordeling gjennom uka
  7. Ja det var jo ikke så stor respons! Først og fremst vil jeg trene med noen som har tilnærmet samme mål som meg, og som er mer realistisk å sammenligne seg med. Meeen... er det noen som trener mye på Årvoll da?? Gutt eller jente.
  8. Hei! Av mangel på venner som trener på Elixia Årvoll/Linderud søker jeg herved en særiøs jente som treningspartner :-D Du må være spesielt glad i styrketrening, men er et ekstra pluss om du også haler meg med på noe cardio. Selv trener jeg vanligvis 4 ganger i uken, for det meste på Årvoll. Savner du også noen? Bill.mrk. ensom
  9. Godt å høre erfaringer fra flere som sliter med det samme! Samme som du føler i knebøy føler jeg i markløft. Etter den 6 repetisjonen er jeg nær ved å miste stanga, selv om jeg kunne klart mer "rumpemessig", hehe. Kostholdsmessig har jeg unnet meg bittelitt godis fredag, litt lørdag og litt søndag, men prøver nå å kutte ned. Skal begrense meg til én dag i uken der litt godteri etc. er lov, men jeg er redd for at det heller vil føre til at jeg spiser godteri for tre dager når jeg først har "lov". Er du veldig strickt på å ikke spise snop i det hele tatt eller? Er selv superglad i taco! S
  10. Yes den har jeg lest! :-) Jeg merker jo forandring i formen, at den er bedre, men er fettprosenten som står på stedet hvil. Rumpa er ikke "slækk", men skulle ønske musklene var mer definerte.
  11. Huff, var redd man ikke kom seg utenom kardio Er ikke akkurat yndlingsaktiviteten, men må ta opp intervalløktene mine igjen. Var flink en stund.. Waterlogic: Sliter også med knebøy iogmed at jeg ikke tørr gå så langt ned som jeg kanskje burde fordi jeg ikke har noen å støtte. Aner ikke om teknikken er 100% heller. Føler ikke at jeg får tatt så mye på rumpe av knebøy, så liker oppover leg press bedre. Da svir det mer i baken. Ja brødskiver har vært veldig enkelt og raskt på morgenen, lunsj og kanskje til kvelds. Enkelt å ha med på skolen når man ikke har noen kjøkkenfasiliteter tilgjengeli
  12. Ja er det ikke irriterende? Vil ikke slå meg til ro med at sånn er det. Føler meg sterk og fit i overkroppen så da vil jeg at underkroppen skal reflektere det samme! Sånn som jeg trener nå så er fokuset mitt å trene tung styrketrening for rumpe og lår. Trener markløft, bulgarsk utfall, knebøy, legpress og beinspark i kabel. Kuttet drastisk ned på karbohydratinntaket og økt proteininntaket. Tar også omega 3 tilskudd. Klarer man som regel få i seg nok proteiner i kosten eller burde jeg ta tilskudd i tillegg?
  13. 158/52 kg. Jeg har trent styrke siden jeg var 16 år, men er nå i den siste tiden jeg virkelig har gått inn for å både trene tungt og spise bra. Den siste biten har jeg innsett ikke har vært på plass tidligere og er vel også derfor jeg ikke er kommet lengre enn jeg har. Er forøvrig også (nesten) eneste særiøse jente på gymmet der jeg trener! Har lagt merke til 2 andre... Har derfor ikke hatt noen å sammenligne meg med så har ikke vist om jeg ligger bra ann eller ikke. Trener med følgende vekter: 6-9 rep, 3 sett Chins: Egen kroppsvekt 1-5 reps. (Underhåndsgrep: 5, overhåndsgrep: 3) Mark
×
×
  • Opprett ny...