Jump to content

mmte

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About mmte

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 08/15/1997
  1. Har merket mye i det siste at det gjør veldig vondt i håndleddene når jeg er i øverste posisjon i negative pullups (overhåndsgrep), og det begynner å bli så vondt at jeg ikke kan gjennomføre øvelsen. Merker også samme smerte hvis jeg løfter opp ting noen ganger. Noen forslag på hva jeg gjør feil/forebygging?
  2. Hvor mye for gul topp og tights med gule detaljer? Har buksen slengbein?
  3. Takk for tips! Skal ta de med meg i morgen og terpe skikkelig!
  4. http://www.youtube.com/watch?v=SnesmuUHHhk Dette er det beste jeg fikk til av filming!
  5. Hmm.. har sjekket ut litt diverse filmer og teknikk-øvinger, og merket at når jeg nå gjorde bøy så ble jeg støl i hamstrings på første gang på veldig lenge(med mindre vekt enn ellers) Driver å laster opp film nå, sliter fortsatt med å komme dypt nok! Vurderer PT, men har litt stramt budsjett!
  6. mmte

    For lavt kaloriinntak?

    okei! Trener du kun styrke eller en combo?
  7. mmte

    For lavt kaloriinntak?

    Leste litt om det, og har skjønt at det var for lite, så har justert det opp til 1800 kcal(mer når jeg trener) Trener for det meste styrke, og noe powerwalk og som sagt, en intervaller for å holde kondisjonen, blir 1800 kcal for lite det også? Vil ikke gjøre noe feil, har så lyst til å klare dette!
  8. Da skal jeg prøve å få gjort det neste gang!
  9. Får se om jeg får gjort det neste økt! evt. uten vekter hjemme, funker det?
  10. Har merket i det siste at knebøyen min er veeeldig dårlig, og jeg kjenner det omtrent ikke i hamstrings eller baksiden i det hele tatt.. Har kjørt på med tyngre vekter, men det tar ikke på riktig sted. Merker også at jeg sliter med å komme meg med hofter under knær, og mister balansen helt, og det på en måte låser seg. Vil virkelig få til en bra teknikk så jeg kan få mer fremgang, for nå står det stille! Noen som vet hva det kan være?
  11. 1. september bestemte jeg meg for å kjøre på med en høst-diett for fullt. Jeg ligger nå på 1450 kcal (+/-), er 1.70 høy og veier 59 kg. Trener minst 3 styrkeøkter i uken(baseøvelser) og en intervalløkt, og mer hvis jeg rekker. Dagene jeg trener spiser jeg litt mer (shake osv. etter trening) Målet mitt er å gå med drastisk i fettprosent, men jeg er redd for et så lavt kaloriinntak at forbrenningen blir tregere. Noen meninger/innspill?
×
×
  • Create New...