Gå til innhold

Mr.Rørstadbotnen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Mr.Rørstadbotnen

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 21. nov. 1992
  1. Her er eit program eg trente i fjord. variert program, ikkje so mykje rykk og støt på ditta programmet her. Rykkdr+ styrkerykk, frå heng over golv 2+3 (2 drag + 3 styrkerykk) x8 Knebøy, frå pers 2x6 85% Benkpress 6x5 80% Spenst hekk 100 CM 10 hekker x10 Tøying/bevegelighet Tirsdag Pressvending+ kick 4x2 70% 4x2 75% 4x2 85% Støtdrag 2x6 85% Spenst på kasse Nedtrekk Mege/Hangups/rygghev Tøying Onsdag Styrkerykk+ knebøy, smalt grep (støtgrep) 4x2 (4styrkerykk 2 knebøy med stanga over hode) 8 sett Knebøy 4x6 Spenst hekka 5 hekka x10 90 cm. Ståanderoing 6x4 på kroppsvekt
  2. Her er eit Holt program som ligger på Vektlofting .no http://vektlofting.forbundetonline.no/utovere/Documents/Holt%20program%204.pdf MAngen som har skrytt over ditta! :
  3. Hei Fredrik! Eg er veldig enig med deg! komplekstrening er undervurdert! Der eg kjem frå trenar vi mykje av det! Eit eksempel her
  4. Hei. Her ei veke frå "sommarprogram" som vi kjøyre i 6 veker.Ditta er det vi kalla ei innledande veke. Derfor veldig enkelt opplegg med litt mindre løft. Er litt offseasen no begynner på vanlig rykk&støt om ei veke! Skriver rep først å sett etter. Rykkdr+ styrkerykk, frå heng over golv 2+3 (2 drag + 3 styrkerykk) x8 Knebøy, frå pers 2x6 85% Benkpress 6x5 80% Spenst hekk 100 CM 10 hekker x10 Tøying/bevegelighet No kjører vi med pulsklokke snittpulsen skal vere på 130 so pausen er over med andre ord når ein treffer 130 ! Tirsdag Pressvending+ kick 4x2 70% 4x2 75% 4x2 8
×
×
  • Opprett ny...