Jump to content

#lovetraining

Members
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

About #lovetraining

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/11/1997
  1. Les innlegga i en sammenheng da... Vanligvis får man i seg nok fett ellers i kosten så for mamge kan det være lurt å heller fokusere på å få i seg proteiner og karbohydrater etter trening...har da aldri vært imot fett, men enig med Tjesm
  2. Skal det være så vanskelig å forstå da?? Proteiner OG carbs! (Se første post). Synes personlig dette er beste men bare å hive innpå med skiver du. Jeg personlig synes som sagt det er best å ha fokus på proteiner og lott carbs (banan f.eks) etter trening.
  3. Var overhodet ikke det som var poenget mitt, da ble det i så fall veldig misforstått ;-) Poenget mitt var at det er bedre å fokusere på å få i seg nok proteiner etter trening enn det er med fett, som de fleste av oss ikke har noe problem med å få i oss i maten ellers.
  4. Ville ikke gjort det i forhold nei. Etter trening er deg smart og ha hovedfokuset på proteiner og carbs -ikke fett. Det generelle kostholdet derimot bør inneholde alt.
  5. Med mindre du kommer til å kjøre økt nr2 samme dag vil dette "spisevinduet" ha minimalt med begydning for de fleste av oss. Det er etter min mening det totale inntaket som har noe å si. Du skriver at du trener på kvelden etter du har spist siste måltid og derfor blir det en ganske lamg pause frem til frokost neste dag. Hadde det vært meg så hadde jeg spist en proteinshake og en banan/2 riskaker (karbohydrater for å øke opptaket av proteiner) for å hvertfall fått litt næring i kroppen. ;-)
  6. Det er uansett lov å innføre til personlig bruk (gjelder det meste untatt doping o.l. selvfølgelig). Bestill det fra iherb heller og send forespørsel om de kan merke med "gift". Hvis du bestiller for under 200 kr er ikke dette ett problem uansett. Hvis du skal ha mange forskjellige ting så bestiller du bare 1 og 1 for å hindre at det kommer over 200. Enklere blir det ikke, og kosttilskudd er normalt null problwm og innføre til Norge så lenge det kommer fra et land i EU/Europa og bare i mindre bestillinger til personlig bruk som sagt tidligere. Mener det er noe slikt som mellom 2-3 mnd forbruk du kan innføre.
  7. Takker for ett bra svar! Ser helt klart forskjellen på bildene dine, veldig bra jobba! :-D
  8. Forstår det, og ordla meg kanskje litt feil når jeg sa at jeg ville det skulle synes best mulig for musklene du kan då absolutt se musklene! Er ikke det som er problemet heller, men i likhet med mange andre så synes jeg ikke det er nok at man kan se dem godt, men ønsker at man skal kunne se dem enda bedre og det er jo en grunn til at du sikkert har deffa selv, uansett om du sikkert hadde nok muskelmasse fra før, og det er poenget mitt. Er en grunn til at folk deffer, og skjønner at det kan være vanskelig å bedømme ut ifra det man bare leser her. Du er utdannet PT og sitter nok garantert med erfaring selv.Npr du skriver at det trolig er grunnet for lite muskelmasse at jeg mangler definisjon begynner jeg å lure... hvordan kan man definere definisjon da? Det finnes mange grader av definasjon. Det er det som er hensikten med deff...akkurat! Man skal definere MER og det er dette jeg ber om hjelp til ;-) Selv om jeg ikke kan noe om deff betyr ikke det at jeg er helt nybegynner... Så når jeg lurer på hvordan man deffer, så er jeg ute etter et konkret svar, kan ikke være så vanskelig det vel?
  9. Ok, så sett at jeg vil deffe frem mot en ferie i desember, som er om litt over en mnd og ikke har så veldig god tid til å se hva som skjer? Er bare det at når jeg har trent så mye styrke i en lang periode vil jeg helst at det skal synes best mulig om du forstår, men selvfølgelig kan man se endringer i det lange løp uten deffing. Vet at det krever mye tålmodighet, men du har vel sikkert vært på deff selv? :-) har lyst til å prøve det for en gang må jo være den første, og er da ute etter gode råd fra noen som har peiling, og det virker det som om du har
  10. Okei, så sett att jeg dropper morgenkardio og bcaa da, hvordan mener du jeg bør gå frem da?
  11. Morgenkardio - har en formening om at morgenkardio er gunstig for forbrenningen , men tar da BCAA for å hindre å komme i en katabol fase og for å hindre nedbryting av muskulatur. Tenkte også å ta BCAA før styrketreningen. Utenom trening er jeg forholdsvis aktiv og sitter sjeldent i ro over lengre tid da jeg jobber i barnehage. Treningsprogram jeg har hatt til nå sånn ca: Mandag: 1 500 m Roing Marløft Benk Knebøy Dips Nedtrekk (over+under) TRX mage Biceps tau Tirsdag: intervalltrening kondisjon Onsdag: Tredemølle (12% stigning og fart på 6) Knebøy Biceps tau Beinpress Mageøvelser Bulgarske utfall Biceps curlz Legs Farmers walk Torsdag: FRI Fredag: 1 500 m Roing Markløft Benk Knebøy Pullups/nedtrekk Flyes TRX mage Biceps curlz Crunches Lørdag: squash Søndag: Lett ben og arm-økt Øktene utført med middels til høy intensitet ;-) Makrofordeling: har ligget på rundt 2-2,2g protein pr. Kg kroppsvekt, men ikke noe fast på karb og fett Tusen takk for du tar deg tid til å svare :-)
  12. Vanskelig å si men ligger nok på rundt 2500 ;-) Trener mye styrke da, men nesten null kardio
  13. Deffing - hvordan? Planer om å starte deffing: Jente Snart 18 170 cm Ca 62 Treningsprogram på deff: Dag 1 - styrke (bein) + 45 min. powerwalk (før frokost) Dag 2 - styrke (overkropp) + 45 min. powerwalk (før frokost) Dag 3 - styrke (bein) 45 min. powerwalk (før frokost) Dag 4 - styrke (overkropp) + 45 min. powerwalk (før frokost) Dag 5 - styrke (hele kroppen med fokus på baseøvelser) Dag 6 - styrke (overkropp) + 45 min. powerwalk (før frokost) Dag 7 - Gåtur i fjellet eller kardio Kosttilskudd: BCAA, proteinpulver og pure fat killer Hvilket kaloriinntak bør jeg legge meg på? 3. november til 3. desember så skal holde på en mnd!! Noen som er villige til og har tid til å sette opp en plan? <3 På forhånd takk for hjelp.
  14. 1. Whey protein (bruker self omninutrition 100% micro whey) 2. BCAA (universal nutrition) (Hvorfor d er viltig: http://www.bedretrent.no/5-fordeler-med-a-bruke-bcaa/ ) 3. Kreatin monohydrat 4. PWO (Pure attack) 5. Fatburner (pure fat killer)
×
×
  • Create New...