Gå til innhold

ForandringPågår

Medlemmer
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. hvordan type ryggtrening da? no mer jeg kunne gjort hjemme daglig eller noen ganger i uken i tillegg til styrketreningene og fotballen. har forresten veldig dårlig holdning i skuldre og rygg, noen spesielle øvelser jeg burde gjøre for å få bedre holdning?
  2. hei, bare lurte på hva som er lurt/ikke lurt ved å ta makse push ups 2 ganger og det samme med planken hver kveld, kan det gå utover restutisjonstiden min? trener styrke 3 ganger i uka og fotball 2
  3. Ønsker primært å bli mer fleksibel å få mer mobilitet slik at jeg lettere kan "ha det moro med kroppen min"
  4. Hei, lurte rett og slett på om noen der ute kunne komme med noen gode råd til en som ønsker å bli myk(ere). Trener styrke 2 ganger i uka og fotballtrening 3 ganger i uken i tillegg til at jeg står masse på ski ( hopper og railer osv ). siden skisporten er blitt min store lidenskap er jeg veldig avhengig av kroppen min for å prestere bra. jeg klarer mange triks men er rett og slett ikke myk nok til å klare de fleste grabs og noen få triks. ønsker da og bli mykere slik at jeg kan klare det men har rett og slett ikke peil på hvordan, skal jeg tøye etter trening? daglig? takk!
  5. jeg ønsker å oppnå store muskler og mindre fettprosent, er ganske stor nå....
  6. forslag til hvordan kondisjon som kan være bra?
  7. ja, den hadde vært fin, men er det ikke et program som kombinerer styrketrening og kondisjonstrening? og hvordan skal ejg spise?
  8. har lyst til å begynne å trene og trenger hjelp, er helt amatør og vet ikke hvor jeg skal begynne ?! har tilgang til treningssenter og sykkel og fin norsk natur er 17,5 år gammel så er litt begrenset på hva slags mat jeg kan få tak i , ettersom jeg må bruke mine egne penger. ønsker at noen kan hjelpe meg med å finne et bra program som passer meg og fortelle meg noen ting jeg kan spise til, frokost, mellommåltid middag og kvelds osv. ønsker å bli stor og sterk samt miste fett takk!
  9. Hei alle sammen jeg er en 17,5 år gammel gutt som er 1,76 høy og veier 82 kg. jeg er overvektig og ønsker å gjøre noe med det, og det har jeg ønske veldig lenge. Det jeg gjerne ønsker er om noen der ute kunne hjulpet meg med å lage en liten treningsrutine til meg og en liten "kostholdsplan" der det står 2-4 ting jeg kan spise til frokost, lunch, mellommåltider, middag og kvelds . jeg har trent styrke før men det har bare vært av og på så jeg vil ikke si jeg er særlig ærfaren kunne sett for meg et program der jeg trente styrke 2-3 ganger i uken og hadde kondisjonstrening minst 1 dag.
×
×
  • Opprett ny...