Jump to content

hannahpanna

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Når du sier at 5x8 i mark er overkill, mener du da antall sett eller antall reps? Og tenker du da inkludert oppvarmingssett eller uten?
  2. Ok, skal se på det og gjøre noen justeringer. Tusen takk!
  3. Hei! Har gått litt lei av programmet jeg har hatt og testet litt forskjellig nå, men har ikke funnet noe jeg trives sånn kjempegodt med. Nå på sommeren passer det også best med et helkroppsprogram siden jeg ikke får trent like mye som under semesteret på studiet, så jeg har prøvd å sette sammen et eget fullkroppsprogram basert på øvelser jeg synes er morsomme. Vil gjerne få en mening på dette av dere som sikkert kan litt (mye) mer enn meg om styrketrening Hev inn noen runder med thrusters der for å få opp pulsen. Kom gjerne med forslag til forbedringer til programmet, eventuelt alternative øvelser. Negative pullups 3-4 sett x MAX Markløft 5 sett x 8 reps Thrusters 3 sett x 15 reps Hip thrust 3 sett x 10 reps Benkpress 3 sett x 5-8 reps Crunch i slynge 3 sett x 20 Annenhver gang med russian twist Russian twist 3 sett x 30 Annenhver gang med crunch i slynge Evt. finisher: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 reps med burpees og KB swing på tid. Jeg sliter litt med å legge på i benkpress, selv når jeg har trent med noen andre som kan spotte meg. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å øke der, evt alternative øvelser? Jeg har i vår trent et fast fullkroppsprogram + lagt inn overkroppsdelen av pullupsprogrammet til kalibergym noen uker. Evt har jeg byttet ut sistnevnte med en tabata-time eller 3t's crossfitversjon "ukas økt". Synes det er morsomt å variere treningen litt
  4. Jeg kjøper alltid avokadoene modne som de er og oppbevarer de i kjøleskapet. Opplever at de holder seg ganske lenge da
  5. To rugsprø med philadelphia (hvitløk og urter) og laks, og én rugsprø med avokado, salt og pepper, i tillegg til en halv grapefrukt ved siden av. Og selvfølgelig en kopp kaffe
  6. Avokado og egg er jo en helt fantastisk kombinasjon! På riskaker, knekkebrød eller brødskiva hvis du vil Og litt salt. Jeg storkoser meg hvertfall med frokosten hver gang jeg kjører den komboen!
  7. En annen ting som er kjempegodt sammen er tunfisk, avokado, tomat og cottage cheese! Mettende er det også
  8. 50/50 blanding av havregryn og ruggryn! Med linfrø, solsikkefrø, chiafrø og rosiner, toppet med cottage cheese og frosne blåbær Har ikke lagd grøt med ruggryn før, men det var morsomt å prøve noe nytt da en i kollektivet satte det igjen når hun flyttet ut. Og vi hiver ikke mat! :-D
×
×
  • Create New...