Gå til innhold

Henrik Botn

Medlemmer
  • Innholdsteller

    19
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Henrik Botn

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 13. juni 1999
  1. Kan fint være fit samtidig som sterk Og jeg har spist mye mat og bygd muskler i ett år nå og det jeg ønsker er å bli kvitt det fettet som kom med musklene men jeg skal drøfte det med han PT'en om at folk mener jeg har for lavt kaloriintak og eventuelt få litt mer kalorier i kroppen
  2. Haha, det er nå for all del ikke han sin feil at jeg vil på diett Jeg er ikke ute etter hva folk synes om at jeg er på diett, men mer opptatt av hva folk synes om kaloriinntaket mitt Men ut i fra folk sier her så er vel kaloriinntaket mitt for lavt.
  3. Jeg trener 5 dager i uka, men når jeg kommer hjem for trening så er jeg ikke veldig aktiv. Jeg synes det er rart at du spiser 2500 kcals ++ og ikke legger på deg, da må du enten han en veldig høy forbrenning eller veldig aktiv
  4. Spiser mindre enn deg? Hvor mange kalorier ligger du i løpet av en dag da? Begynner å lure på om han PT'en der jeg trener har gjort noe galt når han lagde dietten..
  5. Har fett på magen som jeg gjerne vil bli kvitt, men jeg skal prøve å spise rundt 200 kalorier mer, f.eks ved å spise 100 g mer kjøtt hver dag
  6. Veier 80 kg og 176 cm høy. Men min personlige trener sa om jeg hadde mer kalorier, så hadde det bare godt på fett.
  7. Prøver igjen Jeg ligger på ca 2000 kcal om dagen, spiser ca 180-200 g protein og skal ned i fettprosent Jeg vil gå ned så lite som mulig av muskler, derfor må jeg vite om jeg har i meg nok kalorier på forhånd takk til de som ønsker å hjelpe meg
  8. Jeg velger å gå på diett siden jeg rett og slett vil ned i fett% Spørsmålet mitt til deg, siden du er utdannet PT, er kaloriinntaket mitt for lavt til min vekt? PT'en der jeg trener sa om jeg fikk et høyere kaloriintak ville det bare legge seg som fett, men jeg er usikker..
  9. "Train insane or remain the same"

  10. Høyde: 176 cm, alder: 15,5 år, kjønn: mann, aktivitetsnivå: trener omtrent alle hverdager (altså 5 dager i uka), men er ikke noe særlig aktiv når jeg ikke er på trening
  11. Kalori inntaket ligger på ca. 2000 kalorier om dagen. Når jeg ikke er på diett så ligger vel det på rundt 3000.
  12. Hei! Jeg har holdt på med en diett i 3 uker nå for å gå ned i fettprosent. Vekten min er ca 80-81 kg. Det jeg lurte på var om noen her kunne sett på dietten min som ble laget av en PT, om den er riktig. Har nemlig en følelse av at jeg går ned i muskler også.. Her er dietten: Måltid 1 - Frokost • En liten yoghurt •En proteinshake med 1 scoop og 1 glass lettmelk •En neve nøtter •En appelsin/eple/banan/kopp bær Måltid 2 - Lunsj •En salat med 1/2 salathode, 1/2 agurk, 1/2 paprika, en tomat, 1/2 avokado, en kopp pasta og en kyllingfilet på 200 gram. • Et eple/appelsin Måltid 3
  13. Tusen takk for svar, skolen starter om 4 dager så da er det fullt treningskjør igjen!
  14. Hei! Jeg har da ikke trent på 4-5 uker, eller jeg har trent litt hjemme trening med biceps og triceps. Kostholdet har ikke vært på topp, men jeg har ligget i kalorioverskudd slik at jeg ikke skulle ha mistet noen muskelmasse. Men jeg lurer på noe, er det mulig å miste noe muskelmasse hvis man ikke har gått ned i vekt? Håper på svar
  15. Nei, jeg har bare 3-4 øvelser for hver muskel. Men f.eks jeg bruker jo mer tid på rygg enn på biceps siden rygg er mer utmattende, har flere sett osv. Jeg tror rett og slett at jeg skal unne meg et treningsprogram som er laget av en personlig trener på det treningsstudioet der jeg trener.
×
×
  • Opprett ny...