Jump to content

IKEU

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About IKEU

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 09/03/1995
  1. Trener allerede litt balanse for knærne! Har du noen øvelser som kan være relevante? Når jeg kan begynne med løpingen igjen skal jeg ta ditt råd og redusere løpingen på asfalt. Som du sier, jeg vil jo ikke slite med disse skadene for resten av livet....
  2. IKEU

    Romaskin-test

    Har som sagt rodd veldig lite, derfor kan det godt hende at jeg brukte armene mest på den testen jeg tok. Har sett på en video (innlegg over) for hvordan man skal ro, og tror jeg skjønner tegninga. Skal ta en økt idag, og da kan jeg gjøre som du sier; sette på 4-6 i motstand. Takk for de forskjellige intervalløktene du la til her, skal teste dem ut! Gøy å kunne variere litt og ikke bare ro i samme lengde hele tiden
  3. IKEU

    Romaskin-test

    Veldig nyttig video! (Skjønner hva du mener med foten/hælen). Har sett gjennom filmen for å prøve å lære teknikken. Skal ta en økt idag og se om det blir noen forbedringer, takk!
  4. IKEU

    Romaskin-test

    Såpass ja, det må jeg også klare! Oppdaget nylig at romaskinen var gøy og utfordrende. Jeg kan teste ut forskjellige intervallmetoder som både du har foreslått og andre på denne siden! Takk for innspill!
  5. IKEU

    Romaskin-test

    Fant kravene på romaskintesten, siden jeg ror på 09:27 minutter får jeg bare en 4'er! Må trene mye nå!
  6. ( Dette er ikke mine knær, bare et illustrerende bilde) Tegnet med rødt hvor jeg kjenner skaden på det høyre benet. Det startet da jeg begynte å løpe uten å tøye ut etter treningsøktene, jeg har løpt en del på asfalt som kanskje kan være årsaken også. Nå kjenner jeg smerten veldig lite i forhold til hva jeg gjorde før, men jeg kjenner at den er der om jeg beveger meg hyppig. Det er litt vanskelig å forklare smerten fordi den er på en måte inni kneet, men jeg kan kjenne den litt når jeg tar på stedet som er vist på tegningen. Forstod du mer av dette?
  7. IKEU

    Ingen fremgang

    Takk for svar! Skal begynne å trene tung styrke!
  8. Forstår nå at jeg har trent feil..

  9. IKEU

    Ingen fremgang

    Skjønner at du tviler, men ja.. Tviler på at jeg legger ut et anonymt bilde, jeg vet det hjelper for at dere skal skjønne problemet, men føler jeg legger ut et nakentbilde:wtf:
  10. IKEU

    Ingen fremgang

    Kroppen min ser omtrent slik ut (har ikke de beste tegneferdighetene). Tegnet piler på stedene jeg vil stramme inn. .
  11. IKEU

    Ingen fremgang

    Takk for linken, skal ta en titt! Jeg er en person som liker å kunne spise hva man vil, men med måte. Derfor ville jeg aldri begynt på noe diett eller noe for å få bedre fremgang. Jeg er villig til å spise mer og med mer proteiner. Vekten for meg spiller egentlig ingen rolle, målet mitt er å få en stram kropp. Takk for svar, det hjalp meg mye!
  12. IKEU

    Ingen fremgang

    Beinene mine er veldig faste helt til man kommer til innerlårende der det plutselig buler ut. Innerlårende ville jeg gjerne fått strammet inn. Magen buler også litt ut og har litt stor midje, føler meg ikke komfortabel (nei har ikke anerioksia) Takk for linken, skal se på det imorgen!
  13. IKEU

    Romaskin-test

    Det høres jo lovende ut! Men dette er altså en skoletest som vi får karakter på, vil gjerne ha en 6'er pga jeg hadde løpt det på en coopertest. Må derfor trene hardt disse to ukene. Ellers fikk jeg en åpenbaring at roing var en ganske gøy oppvarming, så kommer til å fortsette med dette!
  14. IKEU

    Ingen fremgang

    Dette visste jeg ikke, trodde utholdende styrke var løsningen.. Er det lurt å spise mye proteiner (ikke tilskudd)? Om du har noen treningsprogram for mine mål, hadde jeg vært takknemlig om du ville delt de:)
  15. IKEU

    Ingen fremgang

    Akkurat det jeg sliter med, har ikke peiling for hvordan jeg kan lage et program som kan gi fremgang for mine mål...
×
×
  • Create New...