Gå til innhold

Pizzafyll1

Medlemmer
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hehe nei, 30kg før sommeren er ikke realistisk i det hele tatt, så har da lagt den i fra meg, hehe. Men skjønner hva dere sier, det jeg tenkte var bare at det virket som en såpass "lett(snevret inn?)" diett å følge, at det var så lite å ta hensyn til sånt-sett, og i og med at den har gitt så mange synlige resultater hos mange mennesker, så virket det som en genial måte å starta hele drivverket på. PF har jeg også sjekket ut, men i og med at jeg mistenker at migrena kan trigges av sult, så er jeg litt skeptisk, går man ikke mye sulten rundt på PF?
  2. Jeg SKAL legge om livsstilen, og jeg hadde ikke tenkt PSMF lenger enn et par uker - kanskje max en måned.
  3. Det virker ikke som om jeg får sagt det nok, jeg skal ikke bruke det som en løsning, jeg vil ha det som en kickstart. Og ja, jeg er helt enig i at å gi det tid vil gi resultater, men i hodet mitt så har jeg ikke tid, jeg skulle ned 30kg før sommeren, sommeren er her og jeg har tilsvarende å gå ned enda, dermed kickstart. Jeg får ikke et snev av motivasjon hvis jeg ikke ser endringene fort, og derfor tenker jeg at det kunne gjort det mye enklere om jeg så dette i starten. Ikke meningen å være frekk eller noe sånt, for all del, men dèt at det blir repetert hvor viktig det er å legge om l
  4. Har hørt om den boken, er den direkte om PSMF? Og hva med dette med folk som besvimer og sånt på det?
  5. Jeg tror at jeg kan regulere PMSF fordi det er såpass "lett" og mye mer motivasjonsløftende enn en ordinær diett eller en livsendring. Mye av grunnen til at jeg ikke klarer å dra i gang livsendringen min er fordi jeg er uviten mtp mat, og det faktumet at det ikke har vist noen resultater, som betyr at jeg gjør noe feil. Jeg tenker såpass at PMSF gir resultater fort, og gir deg en relativ pekepin på proteiner, som betyr mer motivasjon, og "delvis" mer kunnskap når dette ender. Alt handler egentlig om at jeg må SE resultatene, og jeg må SE tallene gå ned. Dette har skjedd såpass sakte til ingent
  6. Jeg vet veldig godt hvorfor jeg ikke går ned, og det er såklart med i de 99% dine. Men igjen så trenger jeg en motivasjonsboost fra helvete, og da mener jeg ikke "Slik gikk Berit ned 10kg på 14 måneder! :- )". Ja, jeg vet at varige endringer er det som må til, og at jo saktere man går ned mye kg - jo desto bedre. Men etter såpass mange flops, så må jeg se endringer fort. Fint at du tar deg tiden til å advare meg om dette, men jeg kan enten gjøre noe delvis drastisk, eller leve et kjipt liv med meg selv. Uansett hvor teit eller klisjè det måtte høres ut.
  7. Fluffy: Legen min mente det ikke var noe å gjøre med migrene, annet enn smertestillende. (Med mindre man plages veldig mye av det.) Velvet, jeg vet ikke helt hvorvidt du prøvde å være sarkastisk?
  8. Glemte forsåvidt å legge til at jeg noen ganger får migrene, og jeg mistenker at dette skjer om jeg går for lenge sulten, men klarer liksom ikke helt plassere hva som trigger det. Skjer kanskje en gang i måneden eller noe.
  9. Se dèt, skal lese mellom den! Men si meg, hva er dette med den psykiske-delen? Har det noe å si om jeg har vært mye deprimert de siste årene? Synes det nevnes flere ganger i tråden.
  10. Heisann! Først: Jeg har ikke noen sykdommer annet enn at jeg må unngå høyt blodtrykk / høy puls over lenger tid grunnet bindevevs-problemer, men dette tar jeg betablokker mot. Jeg trener 3 dager i uka, moderat styrke mtp grunnen over. Angående dagsoppsettet, så hadde jeg helt glemt at det stod i bunnen. Men er det ikke noe mer jeg burde ta hensyn til? Det står bare "Gutt 110-120kg", hva burde kalkulasjonene være etter oppgitt informasjon i førstepost? Og hvordan er det med baksider, noen som har hatt fæle problemer med PSMF? Takk for svar igjen!
  11. Hallo! Jeg har lest http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/ samt et par andre artikler om dette, og har funnet ut at dette er noe jeg vil prøve. Hvorvidt om dette er en lur måte å starte vektnedgangen på er forsåvidt ikke det jeg er ute etter, men la oss si at jeg er en som ikke har sett nåla flytte på seg på lenge, og må se resultater fort, for det er ingen motivasjon igjen utenom dette. (Jeg er 195cm, veier 130kg. Fett% aner jeg ikke.) Jeg forstår at dette er en prosess som MÅ være riktig, og jeg vil helst gjøre det så riktig som mulig fra starten av. Men hvordan skal jeg
×
×
  • Opprett ny...