Gå til innhold

exotic89

Medlemmer
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. heisann! jeg er en kvinne på 30 år som vil ned i vekt. er 160 høy, veier 60 kg og vil ned 10 kg. hvor mye kan jeg spise av proteiner, fett og karbohydrater? og kaloribehov pr dag, leser så mye forskjellig på disse kalkulatorene på nett så blir litt forvirret av dem. trener 3-4 ganger i uka. kunne trengt en plan på hva jeg kan spise fra frokost-middag.
  2. exotic89

    trenger en kostholdsplan til jente på 50 kg ca

    Er det noen av dere som kan gi meg oversikt over hva jeg kan spise og hvor mye evt?
  3. exotic89

    trenger en kostholdsplan til jente på 50 kg ca

    Okei! tusen takk!
  4. exotic89

    trenger en kostholdsplan til jente på 50 kg ca

    tenker det blir mer fokus på styrkeøvelser etterhvert. så jeg vil ha en definert kropp uten å se stor ut.
  5. exotic89

    trenger en kostholdsplan til jente på 50 kg ca

    ja vet, er litt usikker, men trener både kondisjon og styrke, så d blir vel å gå opp i vekt. men vil ikke se stor ut! men ha en stram og fin figur:)
  6. Hei! Jeg er ny her, jente på 25 år, nettopp begynt å trene igjen. Jeg trenger hjelp til et kostholdsprogram som jeg kan følge fremover. Skal trene 2-3 ganger pr uke nå. Jeg er 159 h, og ca 50 kg. Det jeg trenger mest hjelp til er mengden av mat jeg skal spise til hvert måtlid/pr dag. Har lest mye på nett men blir så usikker om jeg spiser riktig. Nå er jeg ganske glad i mat og opptatt av mat. Tror jeg spiser mye mer enn det jeg bør gjøre noen ganger. Men jeg leste ett sted at jeg ha i meg ett sted mellom 50-70 gram protein pr dag tror jeg. Det synes d er veldig lite da. Blir jo så fort sulten! Jeg spiser mye karbonadedeig og kyllingfile, og når jeg spiser kyllingfile veier en sånn hvertfall over 100 g, og jeg blir fort sulten igjen om jeg ikke får spist noe mer enn 70 g pr dag, og hovedmengden av protein feks, bare kommer fra middagen, (altså en kyllingfile) så synes jeg det blir veldig lite. Men jeg spiser jo også proteiner til frokost, lunch og kveldsmat. Nå er jeg helt i startfasen, men som sagt jeg synes det virker så lite. Er det noen her inne som kan gi meg noen råd og tips om hvor mye jeg bør spise av hver enkelt ting pr dag? Og hvor mye jeg jeg bør ha i meg fett, karbohydrater? Tusen takk for svar!
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her