Gå til innhold

MKS

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Okey, kan det da være en ide å kjøpe en fettklype å prøve å måle fremgang på den måten? I tillegg til å se seg i speilet
  2. Ja, sant det! Må vell bare skjerpe meg der... vinninga går opp i spinninga...
  3. Har nå også begynt så smått med styrketrening og lurer på hvordan det er å kombinere med 5/2-dietten? tenker jeg bør spise mer proteiner?
  4. Føler ikke at helgekosen er så stor. Jeg og kjæresten deler en pose potetgull, sjokolade og litt smågodt på lørdager. Ellers spiser jeg så å si aldri kaker og lignende. Men det blir kanskje flere kalorier enn jeg tror... Må vell prøve å telle kalorier der å, samtidig så har jeg ikke lyst til å ofre all kosen heller. Jeg har nok fått litt strammere mage, men ikke mer enn jeg vanligvis får når jeg trener regelmessig. Tror ikke jeg gidder den 5/2 dietten så mye lenger når den ikke funker, men kjenner jeg er litt redd for å legge på meg mer da...
  5. Hei. Jeg er en jente på 23 år og er 160 cm høy, jeg har lagt på meg noen frustrerende kilo som jeg ønsker å gå ned igjen. I januar begynte jeg på 5/2-dietten (vet den er omdiskutert, men jeg tenker den er en grei måte å skape et kaloriunderskudd på) og den har jeg gått på nå i snart 10 uker, i tillegg trener jeg 3-4 ganger i uka. Jeg har også vært ops på hva jeg spiser de andre dagene i uka og har ikke spist spesielt usunt. Så nå har jeg holdt på med dette i snart 3 mnd og vekta har gått fra 65.8 til 65 kilo! Jeg vil ned til 60 kilo, men vekta beveger seg ikke av flekken! Hva gjø
×
×
  • Opprett ny...